Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ هادی امیدوار گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری امروز در کیلومتر 45 جاده نیشابور - سبزوار بطور کامل در آتش سوخت. در این حادثه به سرنشینان این اتوبوس مسافربری که از همدان عازم مشهد بود، آسیبی نرسید.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، نقص‌فنی در موتور و چرخ‌های عقب اتوبوس را علت وقوع این حادثه اعلام کرد و افزود: به محض وقوع آتش‌سوزی همه مسافران به سرعت از اتوبوس پیاده شدند و این حادثه خسارت جانی و مصدوم نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوار گفت: مسافران اتوبوس حادثه دیده با یک اتوبوس جایگزین عازم مشهد شدند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آتش سوزی اتوبوس مسافربری نقص فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، غلامحسین دباغ، مدیرکل راه‌آهن استان قم در حاشیه راه‌اندازی چهارمین رام قطار مسافربری قم به مشهد، با اشاره به ظرفیت قطار رویال افزود: این قطار ۴ تخته و ۵ ستاره بوده که ظرفیت آن ۳۲۰ نفر است.

وی عنوان کرد: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت ۱۵:۴۵ و از مشهد ساعت ۲۰:۴۵ خواهد بود و حرکت آن به‌صورت یک روز در میان است.

دباغ با اشاره به ویژگی زائرپذیری قم، افزود: راه‌آهن قم ظرفیت بالایی در افزایش قطار‌های مسافربری به خصوص در بین شهر‌های زیارتی دارد.

راه‌آهن قم بیش‌از ۵۰۹ کیلومتر خط اصلی، ۳۰ کیلومتر خطوط صنعتی و تجاری و ۵۰ کیلومتر خط فرعی دارد و متشکل از ۱۵ ایستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد
  • گردان با بازوبند امیدوار به فرار از فاجعه (عکس)