Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سخنگوی شورای عالی اکران درباره جزئیات این جلسه گفت: در این جلسه مقرر شد اجرای نظام‌نامه اکران و آئین‌نامه کمیته انضباطی و ساختار نظام نمایشی ابلاغی از سوی سازمان سینمایی برای همه ذی‌نفعان الزامی است و هرگونه تفسیر و تخطی از این ساختار بر خلاف منافع عمومی سینمای ایران است.

علی سرتیپی ادامه داد: از دیگر نکات مطرح شده در این جلسه بازنگری در مواردی از آئین‌نامه است که براساس آن مقرر شد در جلسات آتی و البته به سرعت بررسی و اخذ تصمیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: شورای عالی اکران حفظ تعادل و آرامش را مهمترین وظیفه ارکان نظام نمایشی دانسته و هرگونه اعلام موضع و نظری جز از طریق مبادی رسمی اعلامی مورد قبول نیست.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسکیل مجلس مشورتی بانوان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه‌ای از بانوان نخبه متخصص در رشته‌های مختلف از مناطق مختلف استان اصفهان با حضور در کارگروه‌های مختلف با ارائه ایده، نظر، پیشنهاد و تحقیق و پژوهش در تصمیم‌گیری‌های مجلس شورای اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی جوانان و شورای پژوهشی زنان مربوط به حوزه استان اصفهان و بعد کلان کشور مشارکت دارند.


امیر حسین بانکی پور فرد افزود:در مجلس مشورتی بانوان اصفهان حدود ۲۰ کارگروه از جمله حمایت از خانواده و جوانی جمعیت/حجاب و، عفاف و مد و لباس/ جوانان /نوجوانان/فضای مجازی و رسانه تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو باید ناظر بر بستر‌های فساد‌زا باشد
  • ابلاغ آیین‌نامه شورای ارزشیابی هنرمندان صنایع‌دستی، هنر‌های سنتی و میراث‌داران تمدنی
  • آیین‌نامه شورای ارزشیابی هنرمندان صنایع‌دستی، هنر‌های سنتی و میراث­‌داران تمدنی
  • تسکیل مجلس مشورتی بانوان
  • خسروپناه: نظریه‌های بومی در کتاب‌های درسی گنجانده شود
  • عاملی: سند نقشه جامع علوم انسانی تدوین می شود