Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر د ر گفتگو با خبرنگاران در خصوص عملیات جستجو برای یافتن دو کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات وردیج اظهار کرد: در ساعت 18 روز گذشته (جمعه شانزدهم آذرماه) خبر مفقود شدن پدر و پسری که به قصد کوهنوردی به ارتفاعات وردیج کن رفته بودند، توسط سازمان آتش‌نشانی به جمعیت هلال احمر اعلام شد و در پی آن 15 نفر از کوهنوردان در قالب 3 تیم به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: همچنین صبح امروز دو تیم امداد و نجات توسط بالگرد در حال اعزام به منطقه هستند و جستجو برای پیدا کردن مفقودان ادامه دارد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: هلال احمر پدر جمعیت هلال احمر امداد و نجات امداد و نجات تیم پارس اعزام ارتفاعات یافتن پارس نیوز کوهنورد مفقودی وردیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه

محمد میرزایی مقدم روز سه شنبه اظهار کرد: به محض دریافت گزارشی مبنی بر گرفتاری یک شهروند در ارتفاعات مخملکوه مشرف بر خیابان ولیعصر (عج) خرم آباد یک تیم آتش نشانی از ایستگاه شماره ۲ سازمان به محل حادثه اعزام و به محل مورد نظرصعود کردند.

وی افزود: این شخص در محلی فوق العاده صعب العبور گرفتار شده بود که با تلاش ماموران امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ و فرمانده این ایستگاه نجات یافت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی خرم آباد عنوان کرد: عملیات نجات به علت صعب العبور بودن مسیر دسترسی و همچنین موقعیت فرد گرفتار شده و بارش باران بیش از ۶ ساعت به طول انجامید و در صحت و سلامت به پایین کوه منتقل شد.

به گزارش ایرنا مخملکوه یک کوه زیبا و دیدنی در شمال‌شرقی شهر خرم‌آباد است.

این کوه، شکلی گنبدی‌مانند دارد. به‌دلیل آب‌وهوای خنک و دلپذیر، مناظر طبیعی زیبا و امکانات رفاهی مناسب، یکی از جا‌های دیدنی لرستان و مکانی مناسب برای تفریح و گردش به شمار می‌رود و از نظر گردشگری، اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ