Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نمايندگان حزب اتحاد دمکرات – مسيحي، يکي از طرفداران سرسخت سياست‌هاي مرکل را براي رياست حزب برگزيدند.
روزنامه لاکرا در گزارشي به بررسي بيوگرافي «آنگريت کرامپ – کرانبائر» جانشين «آنگلا مرکل» در راس حزب اتحاد دمکرات – مسيحي و تاثير اين پيروزي بر اصلي ترين و مهم ترين تشکل سياسي آلمان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين نشريه فرانسوي در پايگاه اينترنتي خود نوشت: يک زن جانشين آنگلا مرکل شد و رياست حزب دمکرات – مسيحي را در دست گرفت.
آنگلا مرکل پس از 18 سال رياست در حزب جاي خود را به کرامپ – کرانبائر داد.
وي ديروز جمعه در هفتم ماه دسامبر در راس اين حزب قرار گرفت.
کرامپ – کرانبائر که از ماه فوريه دبير کل حزب دمکرات مسيحي است در نهايت در جريان راي گيري با حضور هزار و يک نماينده حزب جانشين مرکل شد.
وي در نهايت توانست در اين انتخابات بر «فردريش مرتس» نماينده جناح ليبرال و نماينده حاميان صاحبان شرکت ها غلبه کند.
کرامپ – کرانبائر از حمايت هاي بي دريغ مرکل رئيس پيشين اين حزب محافظه کار و صدر اعظم آلمان برخوردار بود.
آيا کرامپ – کرانبائر صدراعظم آينده آلمان خواهد شد؟
کرامپ – کرانبائر با تصاحب اين عنوان، تنها در راس اصلي ترين تشکل سياسي آلمان قرار نگرفته است، بلکه وي در راس حزبي قرار گرفته که در 70 سال گذشته، 5 دهه بر آلمان حکومت کرده است.
وي مي تواند صدر اعظم آلمان شود؛ البته اگر حزب اتحاد دمکرات مسيحي در انتخابات پارلماني آينده آلمان که براي سال 2021 برگزار برنامه ريزي شده است، پيروز شود.
اين زن که در ايالت زارلند متولد شده، 56 سال سن دارد.
وي مادر سه فرزند و کاتوليکي معتقد است.
کرامپ – کرانبائر مي بايست حزب دمکرات – مسيحي را پس از چندين ناکامي انتخاباتي و از دست دادن شمار زيادي از راي دهندگانش به نفع سبزها و حزب راستگراي افراطي آلترناتيو براي آلمان، مجددا به حرکت درآورد.
آنگريت کرامپ – کرانبائر در سخنراني خود در کنگره حزب اتحاد دمکرات – مسيحي اولويت هاي خود را برشمرد: بر ضروت وحدت در حزب تاکيد و خاطر نشان کرد، از نظر من حزب به دو دسته طرفداران شرق و غرب تقسيم نمي شود. از نظر من فقط يک حزب دمکرات – مسيحي واحد که خانواده ماست وجود دارد.
پيروزي و انتخاب آنگريت کرامپ – کرانبائر خاطر حزب سوسيال – دمکرات که در اداره دولت در کنار مرکل قرار دارند را آسوده کرد. به نظر مي‌رسد با اين پيروزي آينده دولت ائتلافي آلمان لااقل در کوتاه مدت تضمين شود.138/118
مترجم: عليرضا فراهاني
بيشتربخوانيد:
بلوار اکستريور: تفرقه در حزب حاکم آلمان بر سر جانشيني مرکل
نظرسنجي: اکثر شهروندان آلماني خواهان کناره‌گيري مرکل هستند
کليدواژه آنگلا مرکل

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پورتو پس از ۴ سال تصمیم به جدایی از این تیم پرتغالی گرفت و پس از پایان فصل، با قراردادی آزاد راهی تیم اینتر میلان ایتالیا می‌شود.

طارمی در سال‌های اخیر عملکرد خیلی خوبی در پورتو داشت و فصل گذشته با ۲۲ گل به عنوان آقای گل لیگ پرتغال شناخته شد و مورد توجه سران اینتر قرار گرفت. در همین زمینه سران پورتو، «تیرنو باری» مهاجم اهل گینه تیم بازل سوئیس را مدنظر قرار داده‌اند تا جایگزین طارمی شود. آنها اعتقاد دارند که «باری» در کنار «اوانیلسون» می‌توانند زوج خطرناکی را در خط حمله این تیم به وجود آورند.

مدیران پورتو از جدایی طارمی مطمئن هستند و پس از پایان مسابقات این بازیکن رسماً راهی اینتر می‌شود تا دومین مهاجم تیم ملی ایران پس از سردار آزمون در سری آ ایتالیا مشغول به فعالیت شود.

کد خبر 6090530

دیگر خبرها

  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد