Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@00:11:54 GMT

چرا شفر از کمیته فنی گلایه دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۷۷۵۳

چرا شفر از کمیته فنی گلایه دارد؟

شفر اگر چه کمیته فنی باشگاه استقلال را برهم نزده است اما خیلی در جلسات کمیته فنی حاضر نمی شود و این یک دلیل عمده و واضح دارد.

به گزارش "ورزش سه"، اصغر حاجیلو می گوید اعضای کمیته فنی نباید توصیه های فنی خود را در روزنامه ها مطرح کنند! که واقعا همین طور است. اعضای کمیته فنی معمولا بعد از هر بازی و با تماس خبرنگاران مصاحبه می کنند و علاوه بر صحبت در مورد کیفیت فنی بازی ای که استقلال پشت سر گذاشته به طور صریح در مورد شیوه بازی و تصمیماتی که شفر باید در آتی بگیرد حرف می زنند و این را می شود به توصیه تعبیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند پیش از بردهای سریالی اخیر تیم استقلال همه اعضای کمیته فنی به صراحت از پیرمرد آلمانی حمایت کردند که این شاید نشات گرفته از سیاست های باشگاه استقلال باشد. در روزهایی که استقلال در لیگ برتر علاوه بر بد نتیجه گرفتن بد بازی می کرد فتحی به دفعات از شفر حمایت کرد و اذعان داشت که باشگاه به قرارداد خود با مربی پایبند است و تا پایان آن را طی خواهد کرد و اصلا برنامه ای برای برکناری شفر و صحبت با مربی جایگزین ندارد.

 

شفر حتی از مصاحبه هایی که اعضای کمیته فنی در مورد گرو و نویمایر داشته اند گله مند بود که یک بار سرپرست تیم استقلال هم این کار را انجام داد که این مصاحبه با واکنش تند سرمربی تیم استقلال همراه بود و بعد از آن اصغر حاجیلو دیگر در مورد گرو و نویمایر حرف نزد. هر چند الحاجی گرو خود تصمیم به ترک تیم استقلال گرفته است اما شفر بر این عقیده است بازیکنی که در تیم حضور دارد و مشغول بازی است نباید از سوی ارکان باشگاه مورد حمله قرار گیرد و طبیعتا چنین بازیکنی روحیه بازی نخواهد داشت.


سرمربی استقلال همواره به حفظ آرامش در تیم تاکید داشت و در روزهای سخت استقلال این اتفاق رخ نداد تا شفر همچنان نسبت به این اتفاقات دلخوری داشته باشد.

 

وینفرید شفر استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینفرید شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!

سرمربی پیکان از غیب برخی همکاران خود در نشست‌های خبری پیش و بعد از بازی انتقاد کرد.

به گزارش فارس، غیبت برخی سرمربیان لیگ برتری در نشست های خبری، انتقادهای زیادی را در پی داشته و حتی کار به تحریم از سوی رسانه‌ها هم کشیده شده است.

برهمین اساس رضا عنایتی سرمربی پیکان که در همه نشست های خبری حاضر می‌شود، در انتقاد از این وضعیت گفت: اگر از این به بعد در کنفرانس‌های پیش و بعد از بازی سرمربی رقیب حاضر نشود و کمکش را بفرستد، من هم دکتر تیم یا کمک خود را به نشست می‌فرستم! اگر این اتفاق افتاد از من گلایه نکنید.

وی ادامه داد: احترام باید متقابل باشد و هرکسی در حیطه وظیفه خودش کارش را انجام دهد. اینکه جایگاه‌ها قاطی شود، خوب نیست. اگر قرار است سرمربیان به نشست بیایند باید همیشه آنها حاضر شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترین‌های لیگ برتر فوتبال با 86 گل ؛رضا عنایتی بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر شد

دیگر خبرها

  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • برای نکونام حاشیه می‌سازند؛ مدیریت نمی‌خواهد حواشی جمع شود!
  • اکبرپور: بیانیه‌ استقلال علیه پرسپولیس عجیب است!
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟