Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: مي‌توانيم با امکاناتي که در اختيار داريم بهترين نوع ماموريت را در عرصه دريا انجام دهيم.

به گزارش ايرنا، امير دريادار حبيب الله سياري شنبه در حاشيه بازديد از نمايشگاه توانمندي هاي نيروي دريايي که در ستاد اين نيرو برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ابتداي انقلاب دشمنان فکر مي‌کردند که ايرانيان نمي‌توانند از تجهيزات مدرن نيروي دريايي استفاده کنند، اما ديديم که به همت عزيزان نيروي دريايي اين تجهيزات آماده به کار شد و ما با سرعت توانستيم‌ در دريا مسلط شويم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رييس ستاد ارتش توضيح داد: جوانان ما در نيروي دريايي پس از مدتي نيز توانستند مهمات و قطعات مورد نياز را تامين کنند و تعميرات تسليحات را نيز انجام داديم.
دريادار سياري با بيان اينکه ايران وارد مرحله ساخت تسليحات دريايي شده است، گفت: نيروهاي ما به جاي ناو موشک انداز پيکان که مورد اصابت موشک دشمن قرار گرفت ناو پيکان را ساختند و در دانشگاه نوشهر و ناوگان دريايي الحاق کردند.
وي به ساخت ناو هاي جوشن، درفش و ناوشکن جماران و ناوشکن سهند توسط متخصصان نيروي دريايي اشاره کرد و گفت: به زودي ناو دنا و زير دريايي فاتح را به ناوگان دريايي ايران الحاق خواهيم کرد.
معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: عليرغم فشارهاي دشمن براي ناتوان قلمداد کردن ما در عرصه نيروي دريايي امروز به جايي رسيده ايم که مي توانيم تجهيزاتمان را به روز کنيم.
دريادار سياري ا اعلام کرد: در تامين چرخه تجهيزات مور نياز در عرصه دريا، پيشرفته ترين امکانات را پاي کار آورده ايم و مي‌توانيم با اين امکانات بهترين نوع ماموريت را در عرصه دريا داشته باشيم.
وي خاطرنشان کرد: نمايشگاه توانمندي هاي نيروي دريايي دائمي است و اقشار مختلف مي‌توانند به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب تا پايان سال از آن بازديد کنند.
سيام*9612**1553
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه

دریافت 116 MB کد خبر 6081008

دیگر خبرها

  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ
  • رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش
  • کاهش شدت فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال و مرکز هرمزگان