Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جشنواره هنر های تجسمی پیامبر مهربانی با تقدیر از برگزیدگان در فرهنگسرای اندیشه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «جلال عطارزاده» در مراسم اختتامیه دومین جشنواره  هنر های تجسمی پیامبر مهربانی با  ارائه گزارشی از روند دریافت و داوری آثار گفت: از کمک های معاونت هنری وزارت ارشاد اسلامی  و مرکز هنر های تجسمی وزارت ارشاد  و موسسه توسعه هنرهای تجسمی به جهت مساعدت در بر گزاری مراسم اختتامیه و تامین هزینه های جشنواره و از همیاری ریاست فرهنگسرای اندیشه و مدیر گالری اندیشه قدردانی  می کنم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر دومین جشنواره  هنر های تجسمی پیامبر مهربانی اظهار کرد: موضوع مهربانی موضوع مهمی در جامعه ماشینی امروز به شمار می آید  همانگونه که ایرانیان  قدیم از نام مهربانو برای خانم ها و نام مهربان برای آقایان استفاده می کردند  ما نیز باید بتوانیم واژه مهربانی را آنقدر در زندگی خود تکرار کنیم تا به یک شعار واقعی تبدیل وبعد از آن یک شعور اجتماعی شود .

 

در مراسم اختتامیه دومین جشنواره هنرهای تجسمی پیامبر مهربانی از برگزیدگانی چون علی رحیمی به عنوان منتخب تصویرسازی، آیلار بهرامی به عنوان منتخب نقاشی کودک، سمانه فاجانی منتخب نگارگری، سعید صادقی منتخب کاریکاتور، سالار ارکان منتخب عکاسی مردمی، سارا جعفری منتخب عکاسی مردمی، حمید رضا بازرگانی منتخب عکاسی تخصصی، حامد مرتضوی علوی منتخب کاریکاتور، پارمیدا پردستان منتخب نقاشی کودک، سمیه رشیدی منتخب نگارگری، سمیه رشیدی منتخب نگارگری، سید پوریا احرامیان منتخب نقاشی کودک، سیده نیلوفر محمودیان منتخب عکاسی تخصصی، شایان حاجی نجف منتخب عکاسی مردمی، علی آبک منتخب عکاسی تخصصی، محمد علی خلجی منتخب کاریکاتور   تقدیر شد.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس استان سمنان خراسان جنوبي کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند دولت مشهد استان بوشهر تقدیر از برگزیدگان پایان فرهنگسرای اندیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقت عکاسی با فورد جی تی

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»
  • جشنواره‌ هنرهای نوری مشهد تا پس از پایان شب‌های قدر تعطیل می‌شود
  • وقت عکاسی با فورد جی تی
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • دوسالانه‌های تجسمی با چه چالش‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند؟
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان