Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید سراجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ استان به مدت یک روز( 17 آذرماه)با شرکت 100ورزشکار مرد در بخش انفرادی سرعت برگزار شد.
وی با بیان اینکه این رقابت در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان انجام شد گفت: در رده سنی جوانان علیرضا نظریان، علیرضا عسکریان و امیر حسین خضری جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران افزود: در رده سنی بزرگسالان نیز سید میلاد قالیچی، حسین محمدیها و امید اسفندیاری جایگاه برتر را کسب کردند.
سراجی گفت: دربخش پیشکسوتان در رده سنی 35تا 39، 40تا 44، 45تا 49، 50تا 54، 55تا 59 و 60تا 64 سال نیز به ترتیب امیر احمدی پور، نیما صمدیفر، امید اسفندیاری، احسان موسوی، علیرضا حسن زاده و سیامک شایان پور برتر شدند.
وی با بیان اینکه 50 خانه دوچرخه سواری در تهران وجود دارد که 6 مورد آن فعال است ،افزود: دراین تعداد خانه های فعال 2 هزار دستگاه دوچرخه وجود دارند.
رئیس هیات دوچرخه سواری استان تهران به ورزشکاران سازمان یافته این رشته ورزشی اشاره کرد واظهارداشت: در حال حاضر 4هزار و 300ورزشکار در سطح استان بیمه ورزشی هستند که از این تعداد 2هزار 800نفر را زنان تشکیل می دهند.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان تهران پیشکسوتان دوچرخه سواری زنان مسابقات دوچرخه سواری منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران و پس از ارائه گزارش محله گردی توسط یکی از اعضای شورای شهر و با اشاره به وضعیت دوچرخه های رها شده در محله جوادیه گفت: اینکه شهروندان به چه شکل و به چه نحوه‌ای از دوچرخه‌ها استفاده ‌کنند به انتخاب مردم خواهد بود، مهم این است که دوچرخه‌هایی که سرمایه این شهر بودند و اکنون بدون هیچ دلیل منطقی محو شده‌اند و صدها و هزاران میلیارد تومان از اموال این شهر درحال از بین رفتن است را احیاء کنیم.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری باید شانس گرفته شده از مردم را دوباره به آنها برگرداند ، به راحتی می‌توان از این دوچرخه‌ها در خیابان‌ها یا حد فاصل مراکز اموزشی و تجاری تا ایستگاههای حمل و نقل عمومی استفاده کرد اما متاسفانه در حالی که این امکانات وجود دارد مردم را محروم کرده‌ایم و حقشان را از آنها سلب کرده‌ایم.   تشکری هاشمی با اشاره به برگزاری مناقصه برای ساماندهی به وضعیت دوچرخه ها گفت: گویا چندین مرتبه مناقصه برگزار و برنده نیز مشخص شده اما با گرفتاری در یک سیکل معیوب اداری کار متوقف شده است.   رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تقاضای من این است که اجازه دهند مردم شهر از امکان دوچرخه سواری استفاده کنند بارها انجمن‌هایی که مرتبط با دوچرخه هستند به کمیسیون مراجعه کرده‌ و از ما خواستند که مانع استفاده از دوچرخه نباشیم.   وی افزود اخیرا با مدیرعامل محترم سازمان ترافیک جلسه ای در همین خصوص داشتیم که قول دادند در اسرع وقت موانع را مرتفع نمایند.   وی با اشاره به پروژه در حال تکمیل اتصال بزرگراه شهید نواب به بزرگراه شهید تندگویان گفت: آنطور که متوجه شده‌ایم این پروژه مانع دسترسی به محله جوادیه خواهد شد و مشکلاتی را برای اهالی منطقه ایجاد می‌کند باید هرچه سریعتر جلساتی برگزار شود تا مشکلی برای ساکنین ایجاد نشود و اگر قرار است کاری برای مردم انجام دهیم مشکلی برای آنها ایجاد نکنیم و با افتتاح این پروژه زحمتی برای مردم ایجاد نکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان