Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جدیدترین لوایح قضایی از تصویب لایحه حمایت از محیط بانان در این کمیسیون و ادامه روند رسیدگی آن در صحن علنی مجلس خبر داد.

به گزارش رکنا، محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جدیدترین لوایح قضایی در مجلس گفت: طرح کاهش جمعیت کیفری زندانیان در دستور کار قرار دارد و بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین لایحه قضازدایی نیز در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم طی فرآیندی نسبت به کاهش عناوین مجرمانه اقدام لازم را انجام بدهیم.

وی با اشاره به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان اظهار کرد: این لایحه روند بسیار خوب و جدیدی است که در دستور کار مجلس قرار دارد و ایرادات آن توسط شورای نگهبان گرفته شد و در حال رفع آن هستیم.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لایحه‌ حمایت از محیط بانان در کمیسیون تصویب شد و در مرحله بعد باید در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار بگیرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پسر جوان عاشق نامادری اش شد / آنها می خواهند بچه دار شوند !+عکس تجاوز یک سارق مسلح به هم سلولی خود در حمام زندان +عکس نوزاد 6 ماهه قربانی خیانت های پویا به همسرش شد جسد جوان حلق آویز شده در صومه سرا پیدا شد+ عکس دلخراش این دختر بچه ناز توسط یک زن معتاد ربوده شده است / او را دیده اید؟+ عکس گفتگو با عامل آتش زدن مردم در بوستان‌های پایتخت: برای خنده ، مردم را آتش می زدم+فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خیابان اندرزگو به جای دور دور دختر و پسرها به تگزاس تبدیل شد آقای سالار عقیلی از شما بعید است! +فیلم جوان 17 ساله نهاوندی در استادیوم خود را دار زد همسایه های فوتبالیست معروف در سعادت آباد تهران از او شاکی هستند ! راز تبهکاری 100 میلیون تومانی در صندوق عقب MVM فراری در سعادت آباد تهران +عکس عکس وحشتناک از حمله گرگاس به مردم تالش+ عکس پلیس مچ جوان روستایی را در بازار شیطان آبادان گرفت هشدار ! / مراقب بادکنک های انفجاری در جشن های عروسی و تولد باشید

منبع: رکنا

کلیدواژه: لایحه قضایی مجلس کمیسیون حمایت عکس فیلم حادثه تروریستی حوادث افغانستان اخبار افغانستان مرد دختر افغان عروسی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، دو فوریت و اصل لایحه نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام مؤسس مجموعه استاد فروغی تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگوی خبری با تشریح مصوبات جلسه علنی اظهارکرد: جلسه امروز مصادف بود با نهم اردیبهشت روز ملی شوراهای شهر و روستا و بیست و پنجمین سالگرد آغاز به کار شوراهای شهر و روستا در کشور از سال ۱۳۷۸ تا کنون که به این مناسبت در خدمت استاندار اصفهان، فرماندار، رئیس شورای اسلامی استان بودیم.

وی ادامه داد: جلسه خوبی به جهت تقویت تعاملات میان شوراها و مدیریت استان برگزار شد، امیدواریم بهانه‌ای برای توسعه همکاری و هم افزایی به نفع مردم شهر و روستا در استان اصفهان باشد.

سخنگوی شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه لایحه‌ای در رابطه با «چشمه‌های نورانی» برای مشارکت با مردم و برخی مجموعه‌های فرهنگی مذهبی به‌منظور توسعه این مراکز داشتیم که با قید تأکیدات و اصلاحات لایحه به تصویب رسید.

صالحی ادامه داد: دستور بعدی لایحه مربوط به قرارداد شهرداری با بانک شهر به جهت تعاملات مالی طرفین و تسویه بدهی و دریافت مجدد وام و اوراق مشارکت بود که با توجه به توضیحات مطرح شده و به‌رغم آنکه بیش از دو ماه در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق شورا مورد بررسی قرار گرفته بود، مقرر شد مورد بررسی دقیق‌تر قرار گیرد و در جلسه آتی در صحن علنی مطرح شود.

وی ادامه داد: لایحه آزادسازی یک گلوگاه در محله عاشق آباد منطقه ۱۲ دستور کار بعدی بود که به تصویب رسید، همچنین دو فوریت و اصل لایحه نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام مؤسس مجموعه استاد فروغی تصویب شد؛ در این راستا به این بهانه، روز معلم و استاد را به همه عزیزان از این دو قشر تبریک عرض می‌کنم.

کد خبر 748709

دیگر خبرها

  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری