Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

مطالب طنز جديد
روانشناسان که حالا مدتي است با شما بيشتر احساس نزديکي مي‌کنند، در خواب هم شما را زير نظر گرفتند و به اين نتيجه رسيدند که شخصيت افراد چيزي نيست که بتوان به راحتي از آن گذشت. همين خوابيدن هزارتا داستان دارد. لذا پتو را بالاتر کشيدند تا در محيطي امن و گرم و نرم دست به تحليل زنند:
افرادي که جنيني مي‌خوابند
افرادي که به صورت جنيني مي‌خوابند و خودشان را به درون‌شان مچاله مي‌کنند، بسيار سختي کشيده، قانع، خجالتي، مبادي آداب، ممد حيات، مفرح ذات و رازداري نيستند؛ بابا اين‌ها فقط از گودي کمر رنج مي‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تازه متخصص ارتوپد هم به آن‌ها گفته شب‌ها فکر الکي نکنند و زودتر بخوابند و ترجيحا هم جنيني بخوابند تا گودي‌شان پر شود. از اين مدل خوابندگان مي‌توان به تک ستاره کنسرت‌ها و کليپ‌ها؛ جنيفر لوپز و ويليام فاکنر اشاره کرد. (روانشناسان اصرار داشتند مثال بزنند. نمي‌دانم، شايد حق با آن‌ها باشد!)
افرادي که هنگام خواب بالش بغل مي‌کنند
روانشناسان تاکيد دارند که فقط بايد بالش باشد و بغل کردن هر جسم يا چيز ديگري از حوزه استحفاظي ما خارج است. اين‌ها به ظاهر افراد تنها و مفلوکي هستند. ولي اشتباه نکنيد. اتفاقا از بس در بيداري و حالات مختلف، اين و آن را بغل کرده‌اند؛ خواب‌شان هم فرم گرفته. افراد معروفي که اين مدلي مي‌خوابند عبارتند از دن بيلزريان، پيت بول و جاني دپ اگر اشتباه نکنم!
افرادي که به پهلو مي‌خوابند
اين افراد اغلب بدبين، منطقي و سخت‌گير هستند. معمولا هم يک دست‌شان يا زير سرشان است يا به جلو. يک مدل ديگر هم بود که مريم آقايي اجازه نداد براي‌تان شرح دهم ولي از نظر روانشناسان آن دسته ديگر اند شک و استتار هستند! آلفردهيچکاک و کارگاه علوي معمولا اين مدلي مي‌خوابيدند.
افرادي که طاق باز مي‌خوابند
افرادي که طاق‌باز يا رو به سقف يا مجلسي مي‌خوابند؛ سياستمدار، رفيق‌باز، اهل جلب‌توجه و بسيار پرسشگر هستند. روانشناسان از آن جهت به اين روش مجلسي هم مي‌گويند چون ديده شده برخي عزيزان زحمتکش، با اين حالت در مجلس، وسط رسيدگي خواب‌شان برده! از اين مدل خوابيده‌ها مي‌توان به نمايندگان: حاجي دليگاني، ابوترابي، کوچکي‌نژاد و ساير دوستان خسته مجلسي و همچنين جرارد پيکه مدافع تيم بارسلونا اشاره کرد. ربط‌شان هم نمي‌دانم ولي روانشناسان حرفي را بيخود نمي‌زنند.

طنز روانشناسي افراد از روي مدل خوابيدنشان
افرادي که روي شکم مي‌خوابند
افرادي که بر روي شکم‌شان مي‌خوابند بسيار رازدار، پنهانکار و جدي هستند. آن‌ها حتي هنگام خواب هم خودشان را رها نمي‌کنند و دست از پنهانکاري برنمي‌دارند. اما سينه‌شان همچون جاسازي امن و غيرقابل دسترس، در خدمت رازهاي مگوي شماست. پيمان معادي، ايرج جنتي عطايي و مرحوم ويکتور هوگو هنگام خواب اين مدلي هستند. البته عمه خودم هم اينجوري مي‌خوابيد ولي بيشتر از 17 ثانيه رازت رو نگه نمي‌داشت!
افرادي که لبه تخت مي‌خوابند
اين افراد داراي ريسک‌پذيري بالا و عاشق هيجان و تنوع هستند. همچنين بسيار سرکش و کله‌شق هستند. بارها هم سرشان به سنگ (سنگ کف اتاق) خورده اما به خودشان نمي‌آيند. تازه افرادي که دمر و لبه تخت مي‌خوابند که ديگر مرزهاي شهامت را جابه‌جا کرده‌اند. ديده شده مهدي تاج، محمود احمدي‌نژاد و حميد هيراد در اين حالت به خواب رفته‌اند.
افرادي که در عرض تخت مي‌خوابند
اين افراد دو دسته‌اند، دسته اول کساني که طولي مي‌خوابند وعرضي بيدار مي‌شوند. که خب روانشناسان کاري به اين‌ها ندارند و معتقدند ديگر هرچيزي هم نبايد تحليل کرد. اما دسته دوم از همان سر شب عرضي مي‌خوابند. که اتفاقا روانشناسان با اين‌ها هم کاري ندارند چون فازشان را درک نمي‌کنند. (تابلوئه روانشناسان خسته شدن و دارن قضيه رو سوسکي مي‌پيچونن) از اين افراد سند مستحکمي مبني بر اين‌گونه خوابيدن‌شان در دست نيست. اما احتمال مي‌رود امير تتلو اين مدلي بخوابد.
افرادي که نمي‌خوابند
هرچقدر روانشناسان بالاي سر اين دسته نشستند، فايده‌اي نداشت. حتي بهشان پکيج‌هاي افزايش خواب آلودگي هم معرفي کردند اما زير بار نرفتند. روانشناسان هم خسته شدند و درحاليکه طاق‌باز متمايل به جنيني بودند، روي پهلو خواب‌شان برد و با يک غلت، به عرض تخت متمايل شدند و در نهايت از لبه تخت به پايين سقوط کردند.
افسانه جهرميان
منبع:ghan​oondaily.‎​ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم غذایی فستینگ ریسک این بیماری خطرناک را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرآنلاین، نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد افرادی که غذا خوردن خود را به یک بازه زمانی ۸ ساعته محدود می‌کنند، در مقایسه با افرادی که آزادانه غذا می‌خورند، تقریباً دو برابر بیشتر در معرض خطر مرگ ناشی از مشکلات قلبی هستند.

مهر در خبری نوشت: محققان خاطرنشان کردند که این برخلاف تحقیقات قبلی است که در آن رژیم فستینگ متناوب چندین معیار مربوط به سلامت قلب از جمله فشار خون، قند خون و سطح کلسترول را بهبود می‌بخشد.

«ویکتور ونزه ژونگ»، رئیس اپیدمیولوژی در دانشکده شانگهای و محقق ارشد این مطالعه، گفت: «ما شگفت زده شدیم که متوجه شدیم افرادی که از یک برنامه غذایی ۸ ساعته و با زمان محدود پیروی می‌کنند، بیشتر در معرض خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی عروقی هستند.»

وی در ادامه می‌افزاید: «اگرچه این نوع رژیم غذایی به دلیل فواید کوتاه مدت بالقوه محبوب بوده است، تحقیقات ما به وضوح نشان می‌دهد که در مقایسه با محدوده زمانی معمولی غذا خوردن ۱۲ تا ۱۶ ساعت در روز، مدت زمان کمتر غذا خوردن با طول عمر بیشتر ارتباطی ندارد.»

برای این مطالعه، ژونگ و همکارانش داده‌های بیش از ۲۰۰۰۰ بزرگسال آمریکایی را که در یک نظرسنجی سالانه در مورد سلامت و تغذیه بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۸ شرکت کرده بودند، تجزیه و تحلیل کردند. این نظرسنجی الگوی غذا خوردن شرکت‌کنندگان را ردیابی کرد.

به گفته محققان، بسیاری از افرادی که به رژیم غذایی فستینگ با محدودیت زمانی پایبند هستند، تمایل دارند تمام غذای خود را در یک بازه زمانی ۸ ساعته بخورند و سپس بقیه روز چیزی نخورند.

با مقایسه داده‌های رژیم غذایی با گزارش‌های ملی مرگ، محققان دریافتند افرادی که تمایل داشتند تمام وعده‌های غذایی خود را در یک بازه زمانی ۸ ساعته در روز بخورند، ۹۱ درصد بیشتر در معرض خطر مرگ ناشی از مشکلات قلبی هستند.

به گفته محققان، در میان افراد مبتلا به بیماری قلبی، محدود کردن مصرف غذا به یک بازه زمانی ۱۰ ساعته با ۶۶ درصد بیشتر خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی یا سکته مرتبط است.

به گفته ژونگ، تحقیقات بیشتری برای درک بهتر اینکه چرا خوردن در یک محدود زمانی ممکن است برای سلامت قلب مضر باشد، مورد نیاز است.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888713

دیگر خبرها

  • آلودگی نوری در شب ریسک سکته مغزی را افزایش می دهد
  • رژیم غذایی فستینگ ریسک این بیماری خطرناک را افزایش می‌دهد
  • شناسایی یک فقره زمین خواری در استان اردبیل
  • کشف تخلف زمین‌خواری در اراضی ملی منطقه هیر
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • هنگام روزه‌داری چه زمانی ورزش کنیم؟
  • چاپ سه‌کتاب روانشناسی رسانه اجتماعی، هنر و شطرنج توسط دو ناشر
  • جزئیات مالیات کارگران و کارمندان در سال 1403 / سقف معافیت مالیات حقوق ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • روانشناسان از سراسر دنیا خواستار اخراج اسرائیل از کمیسیون مقام زن شدند