Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، رحمانی رئیس مرکزاورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مسمومیت با مونوکسید کربن در یک تالار عروسی در تبریز خبر داد.

وی افزود:عصر دیروز طبق اعلام با شماره ۱۱۵ مبنی بر مسمومیت میهمانان در یک تالار عروسی در تبریز، ۶ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲۰ نفر از مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان‌های الغدیر، شهید محلاتی، عالی نسب و سینای تبریز منتقل شدند و۶ نفر از مسموم شدگان در این حادثه، در محل درمان و مابقی افراد که علائم جزیی داشتند به فضای آزاد هدایت شدند.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر

به گزارش "ورزش سه"، شمارش معکوس امید عالیشاه بعد از شکستن رکورد لیگ برتری سیدجلال دوباره آغاز شده و او حالا چهار بازی دیگر تا رسیدن به آمار تعداد بازی حسین عبدی و سیدجلال حسینی فاصله دارد.

عالیشاه تاکنون 257 بازی برای پرسپولیس انجام داده که 198 تای آن در لیگ برتر برگزار شده است. حالا او در صورتی که 8 بازی تا پایان فصل انجام دهد، بالاتر از محمد پنجعلی به تنهایی دومین بازیکن باسابقه تاریخ این باشگاه خواهد شد.

جالب است بدانید امید عالیشاه تا کنون 48 پاس گل هم برای پرسپولیس ارسال کرده و امیدوار است با ساخت 25 گل دیگر، بالاتر از علی پروین بهترین پاسور تاریخ سرخپوشان شود.

او در لیگ برتر 40 پاس گل داشته و بالاتر از مهدی ترابی برترین گلساز قرمزها در این مسابقات محسوب می‌شود تا این بازیکن رکوردهای جالبی را در ده فصل بازی برای پرسپولیس از خود به جای بگذارد.

البته هدف بزرگ کاپیتان پرسپولیس دستیابی به آمار 341 بازی علی پروین در تمام مسابقات است که تا سه سال آینده لمس این رکورد کاملا غیرممکن به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • تامین ۲میلیارد و ۲۶۸ میلیون تومان ارز در مرکز مبادله طلا و ارز
  • ثبت ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • کاهش ۳۴ درصدی مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح
  • مسمومیت ۵ نفر به علت خوردن قارچ سمی
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • در چه صورت با مصرف قهوه مسموم می‌شویم؟
  • رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی و عزا برچیده شود
  • غار نخجیر؛ زیبایی بی‌بدیل خلقت