Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت السلام ارزانی گفت: روابط عمومی امروزه از دغدغه های اصلی ما است، نگاهی که به روابط عمومی می شود باید نگاهی تاثیرگذار و هدفمند باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، «حجت الاسلام امیر ارزانی» شامگاه(16 آذر) در دومین گردهمایی مسئولین ستادی و استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: روابط عمومی امروزه ازدغدغه های اصلی ما است، نگاهی که به روابط عمومی می شود باید نگاهی تاثیرگذار و هدفمند باشد؛ هم چنین ایجاد حفظ و توسعه ارتباطات انسانی به شرط داشتن ارتباطات و اطلاعات از وظایف اصلی روابط عمومی است و این بدان معنا است که شخص اطلاعات را تجزیه و تحلیل کرده و به دیگران انتقال می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره کل هماهنگی امور ستادی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: روابط عمومی باید از افراط و تفریط دور باشند لذا یکی از مهم ترین دغدغه های ما بحث ساختاری در روابط عمومی ها بود که خوشبختانه موفق شدیم در حدود 29 استان کارشناس رسانه و روابط عمومی را مستقر کنیم.

 

حجت الاسلام ارزانی با بیان این که متاسفانه سایت واحد در دبیر خانه ها نداریم گفت:هفته گذشته در جلسه ای این موضوع را مطرح کردم ولی اگر این اتفاق نیفتاد باید یک پایگاه اطلاع رسانی ایجاد کنیم که بحث روابط عمومی ها سامان دهی شود، هوشمند سازی روابط عمومی در فضای مجازی بسیار دارای اهمیت است و باید تلاش خود را در این زمینه مضاعف کنیم.

 

وی با اشاره به این که خبر و عکس ابزار روابط عمومی است، ادامه داد: اظهارداشت: نداشتن سناریو برای کار هایی که انجام می شود یک ضعف است زیرا فقط نوشتن خبر کافی نیست ما نیاز به خلاقیت داریم.

پایان پیام/540

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان مجلس خراسان جنوبي مشهد بیرجند خطبه نماز جمعه شیراز نماز جمعه روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!

فدراسیون فوتبال به صحبت‌های مدیران روابط عمومی دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس واکنش نشان داد.

طرفداری | حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد.

فدراسیون فوتبال نوشت:

با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه توسط وزرای خارجه ایران و استونی
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا