Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی نوجوانان شطرنج ایران می‌گوید نسل جدیدی پشت تیم قهرمان ایران بوجود آمده است. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، مرتضی محجوب در گفت‌وگو با سایت فدراسیون شطرنج در مورد عملکرد شاگردانش در المپیاد جهانی زیر 16 سال اظهار داشت: اگر چه تیم ما در المپیاد جهانی زیر 16 سال عنوان پنجم را به خود اختصاص داد ولی در مجموع عملکرد شطرنجبازان ما با توجه به شرایطی که داشتند، راضی کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم نوجوانان در سال 2015 و 2016 عنوان قهرمانی المپیاد جهانی را به دست آورده بود. همین تیم در سال 2017 سوم شده بود. تیمی که توانسته بود دو عنوان قهرمانی را کسب کند از نفراتی چون پرهام مقصودلو و محمد امین طباطبایی و آرش غلامی سود می‌برد ولی برای مسابقات امسال ما آنها را در اختیار نداشتیم و با ترکیب متفاوت و نسبتا کم تجربه پای به ازبکستان گذاشتیم.

سرمربی تیم نوجوانان ادامه داد: پیش از شروع مسابقات تیم ما با میانگین ریتینگ 2400 بخت پنجم قهرمانی معرفی شده بود. اگرچه تا قبل از دور هشتم حتی شانس قهرمانی هم داشتیم ولی در مجموع عملکرد بازیکنان خوب بود و نشان دادند نسل جدیدی پشت تیم قهرمان شطرنج به وجود آمده است. ما در این مسابقات موفق به شکست دادن تیم‌هایی چون چین و آمریکا شدیم. از سوی دیگر علیرضا فیروزجا توانست مدال طلای میز یک را بدست آورد که در جای خود بسیار باارزش بود.

دعوت از مقصودلو برای رقابت با بهترین‌های شطرنج جهان

محجوب در پایان صحبت‌های خود از چین به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند این مسابقات یاد کرد و عنوان داشت: اگرچه ازبکستان به عنوان قهرمانی رسید ولی عملکرد تیم چین هم خیلی خوب بود. در رنک اولیه رتبه چین پائین بود و در نهایت نیز با تنها دو باخت در بین سه تیم برتر قرار گرفت.

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شطرنج

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شطرنج شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد

گری نویل معتقد است تاتنهام فعلی نمی‌تواند مقابل منچسترسیتی امتیاز کسب کند. 

طرفداری | تاتنهام پس از شکست مقابل آرسنال و لیورپول، به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

منچسترسیتی در استادیوم تازه تاسیس تاتنهام تنها یک برد و یک گل - در مسابقات اف‌ای کاپ امسال - به ارمغان آورده است. آن‌ها همواره در سفر به لندن با مشکل مواجه می‌شوند. با این حال، هفته سی و هفتم لیگ برتر امسال همه‌چیز فرق دارد. سیتیزن‌ها برای قهرمانی محکوم به پیروزی هستند و اسپرز که در کورس سهمیه حضور دارد، رقیب‌سنتی‌اش، سناریوی قهرمانی آرسنال را نیز پیش روی خود می‌بیند. گری نویل پس از شکست تاتنهام مقابل لیورپول، به آرسنالی‌ها هشدار داد که برای قهرمانی، به لغزش منچسترسیتی مقابل تیم پوستکوعلو امیدوار نباشند. او گفت:

آرسنال هفته آینده در اولدترافورد چالشی برای انجام دارد. منچسترسیتی نیز باید مقابل فولام مسئولیتش را انجام دهد. [خطاب به] هواداران، مربیان و بازیکنان آرسنال، اگر فکر می‌کنید تاتنهام تا بازی هفته آینده مقابل منچسترسیتی سطح بازی خودش را بالا می‌برد، با دیدن وضعیت فعلی این تیم، این موضوع از نگاه من تردیدآمیز است. با دیدن این تاتنهام نمی‌توان امیدوار بود. 

تاتنهام با وجود دریافت چهار گل، در دقایق پایانی فرم بهتری پیدا کرد و توسط ریچارلیسون و سون هیونگ مین به دو گل دست یافت. آن‌ها در فاصله سه بازی تا پایان، 7 امتیاز با استون ویلا که یک بازی بیشتر انجام داده است، فاصله دارند. آرسنال پس از بازی با منچستریونایتد میزبان اورتون خواهد بود. منچسترسیتی نیز در کنار تاتنهام، فولام و وست‌هم را به عنوان دو رقیب لندنی دیگر می‌بیند. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف