Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@15:56:05 GMT

۶ کشته و ۱۰۰ مجروح در یک کنسرت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۸۰۵۵

۶ کشته و ۱۰۰ مجروح در یک کنسرت

در یک کنسرت در ایتالیا، بوی دود در سالن باعث ایجاد وحشت‌ بین حاضرین شد. آفتاب‌‌نیوز : در یک کنسرت که قرار بود در دیسکوی "فانوس آبی" در کورینالدو واقع در استان آنکونا برگزار شود، ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۷ آذر (۸ دسامبر) بوی دود در سالن باعث ایجاد وحشت‌ بین یک هزار نفر از حاضرین شد. 
به گزارش آفتاب‎نیوز؛ در تلاش جمعیت وحشت زده برای خروج از سالن تعداد شش نفر کشته و یکصد نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال ده نفر وخیم گزارش شده است. 

منبع: دویچه وله

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کنسرت موسیقی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟

مجید رضوی از خوانندگان جوان کشورمان در سال ۱۴۰۲ با ۲۶۷ نوبت اجرای زنده، رکورد بیشترین تعداد اجرا در این سال را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، موضوعی که موسیقی ایران در سال ۱۴۰۲ را متمایز از دیگر هنرها می‌کرد رونق کنسرت‌ها بود و بر همین اساس ۷ سالن تهران و سالن‌های شاخص شهرستان‌ها سال پر رفت‌وآمدی را از سر گذراندند؛ در این یک سال شاهد بودیم که در تمام گونه‌های موسیقی بلیت کنسرت‌ها در کمترین زمان ممکن به فروش می‌رفت و سانس‌ها افزوده می‌شد.

مدت‌هاست که میانگین کنسرت ماهانه کشور، نزدیک به ۵۰۰ نوبت اجراست؛ اجراهایی که اگر بخواهیم ظرفیت میانگین سالن‌های آن را ۲۰۰۰ صندلی در نظر بگیریم، به عدد ۱ میلیون مخاطب می‌رسیم که به‌طور قطع یک شاخص آماری قابل قبول به حساب می‌آید؛ از سویی اضافه شدن فرهنگسرای بهمن به سالن‌های کنسرت پاپ برای جشنواره موسیقی فجر استقبال مردم را بیش از پیش کرد و ۱۴۰۲ برای خواننده‌ها و گروه‌های موسیقی روزهای خاطره‌انگیزی را برای آن‌ها رقم زد.

سال ۱۴۰۲، برای اجراهای پاپ کشور، یک سال خوب بود و بر همین اساس تعدد اجراها در کنار وفور سبک‌های مختلف سبب شد تا مخاطبان به راحتی کنسرت مورد علاقه خود را انتخاب کنند؛ در سالی که کنسرت‌های پاپ، رکورد خوبی را به لحاظ کمیت شاهد بود، مجید رضوی بیشترین اجرا را در اختیار خود قرار داد؛ طبق بررسی‌های به‌عمل آمده، مجید رضوی موفق شد تا در سال جاری، ۲۶۷ اجرای داخلی را تجربه کند، یعنی اگر دو ماه محرم و صفر را از مجموع سال فاکتور بگریم به این نتیجه می‌رسیم که رضوی در هر ماه، ۲۶/۲ اجرا را تجربه کرده است که یک آمار خیره‌کننده در این حوزه به شمار می‌رود.

کد خبر 739332

دیگر خبرها

  • بازداشت ۹ نفر در تاجیکستان در ارتباط با حمله تروریستی مسکو
  • جزئیات بازداشت ۹ نفر در تاجیکستان به ظن ارتباط با حمله تروریستی مسکو
  • مجازات «تابوت» در انتظار عاملان حمله تروریستی مسکو
  • روسیه: ردپای اوکراین در حمله تروریستی مسکو کشف شد
  • در کنسرت‌های نوروزی علیرضا طلیسچی چه گذشت؟
  • کنسرت‌های نوروزی طلیسچی تمدید شد
  • افزایش جانباختگان حمله تروریستی مسکو به ۱۴۳ تن
  • شمار قربانیان حمله تروریستی مسکو به 140 نفر رسید
  • شمار زخمی‌های حمله تروریستی به حومه مسکو به ۳۶۰ نفر افزایش یافت
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟