Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات گرنداِسلم تکواندو از ۲۱ تا ۲۵ آذرماه با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه مردان و زنان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» برگزار می‌شود.

آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم که جواز حضور در این رقابت‌ها را داشتند، به صورت شخصی اقدام کرده و با هدایت سید نعمت خلیفه به عنوان سرمربی روز دوشنبه – ۱۹ آذرماه راهی این کشور خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله یک هشتم مسابقات اوزان ۸۰- و ۸۰+ کیلوگرم مردان و اوزان ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان روز چهارشنبه - ۲۱ آذرماه برگزار می‌شود که سجاد مردانی به عنوان نماینده ایران به مصاف رقبایش می‌رود.

مرحله یک هشتم مبارزات اوزان ۵۸- و ۶۸- کیلوگرم گروه مردان و اوزان ۴۹- و ۵۷- کیلوگرم زنان روز پنجشنبه - ۲۲ آذرماه پیگیری خواهد شد و آرمین هادی پور نماینده ایران در این روز است.

رقابت‌های مرحله یک چهارم روز جمعه، نیمه نهایی روز شنبه و مبارزات رده بندی و فینال روز یکشنبه انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ به قهرمان این رقابت‌ها ۷۰ هزار دلار (۴۹ هزار دلار برای بازیکن و ۲۱ هزار برای مربی)، نایب قهرمان ۲۰ هزار دلار (۱۴ هزار برای بازیکن و ۶ هزار برای مربی) و نفر سوم ۵ هزار دلار (۳۵۰۰ دلار برای بازیکن و ۱۵۰۰ دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

کمرانی: نتایج ضعیف در جاکارتا مانع حضور ما در گرندپری شد/علیزاده به مسابقات قهرمانی جهان نمی‌رسد

خوانساری: غیبت داوران بین المللی در لیگ تکواندو مشکل ساز شده است

میرحسینی: رقم قرارداد‌های بانوان ملی پوش در لیگ برتر تکواندو نصف مردان است

انتهای پیام/

حضور تکواندوکاران ایران در رقابت های گرنداسلم چین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد و حمزه رباطی کشتی گیر نونهال کیش در وزن ۴۸ کیلوگرم مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

امیرعلی رسولی فر نیز در وزن ۳۸ کیلوگرم و امیر محمد فلاح در وزن۴۴ کیلوگرم کشتی آزاد انتخابی تیم ملی نونهالان کشور توانستند رتبه پنجم این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • در جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندو؛ کیانی به رده دوم صعود کرد
  • صعود کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی تکواندو
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد/ صعود کیانی به رده دوم
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت