Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@01:33:02 GMT

انهدام باند سارقان تلفن همراه در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۸۳۹۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار "غلامعباس غلامزاده" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه در شهركرد و مطالبات شهروندان برای دستگیری سارق یا سارقان پیگیری موضوع به صورت جدی در دستور كار ماموران كلانتری 11 سعدی شهركرد، قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی دقیق صحنه های سرقت و آثار به جامانده از سارقان دریافتند، آنها به صورت بسیار ماهرانه و باندی این سرقت ها را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان، افزود: ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی اعضای این باند 4 نفره را شناسایی و دستگیر کنند.

سردار غلامعباس غلامزاده با بیان اینکه 150 دستگاه تلفن همراه از این سارقان کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله را 5 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از عموم شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را به سامانه 110 پلیس گزارش کنند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: نیروی انتظامی سارقان تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در  شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی۲ نفر(مظنون) را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: متهمان در باز جویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت موبایل در شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند. وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه