Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که اقدام به قتل چهار تن و زخمی کردن 16 نفر دیگر در مراسم عروسی شهرک چمن کرمانشاه کرده بود، صبح امروز (شنبه 17 آذر) با تلاش ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار«منوچهر امان اللهی» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جریان حادثه تیراندازی که شامگاه 14 آذر و در حین برگزاری مراسم عروسی در شهرک چمن کرمانشاه اتفاق افتاد ، متاسفانه چهار تن کشته و 16 نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در بررسی های انجام شده از سوی پلیس مشخص شد در جریان برگزاری مراسم عروسی، یکی از مهمانان که سابقه شرارت و قتل داشته و تحت تعقیب پلیس نیز بوده است پس از درگیری با چند نفر با تهیه سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی در مراسم می کند.
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: به دنبال این تیراندازی 20 نفر زخمی می شوند که پس از انتقال به بیمارستان چهار نفر آن ها شامل یک خانم و سه آقا، جان خود را از دست می دهند.
این مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: با حضور به موقوع پلیس در محل حادثه، سه نفر از طرف های درگیر بازداشت و مظنون اصلی نیز با تلاش های شبانه روزی پلیس و ردیابی های مستمر صبح امروز و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در شهر ملارد استان البرز دستگیر شد.
وی در پایان تاکید کرد: حفظ امنیت در جامعه خط قرمز پلیس است و همکاران ما با هرگونه ناامنی و شرارت به صورت جدی مقابله می کند.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دستگيري قاتل حادثه چمن كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان کرمانشاه از احداث «صنعت شهر» خبر داد و گفت: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رامین الماسی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در شورای مسکن استان از احداث «صنعت شهر» در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

وی احداث شهرک‌های مسکونی در کنار شهرک‌های صنعتی را به‌عنوان یکی از موضوعات مهم و قابل پیگیری استان در راستای نزدیکی محل کار برای قشر کارگر عنوان کرد و افزود: استاندار کرمانشاه امروز در جلسه شورای مسکن کلیات طرح را پذیرفت، ولی باید در کارگروهی مکان این صنعت شهر و نحوه اجرای آن عملیاتی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در رابطه با مکان پیشنهادی احداث صنعت شهر تصریح کرد: مکان پیشنهادی در جوار شهرک‌های صنعتی بیستون و فرامان بود که در جلسه شورای مسکن قرار شد این مکان پیشنهادی در کارگروه تخصصی‌تر بحث و بررسی شود.

وی ادامه داد: طرح صنعت شهر در استان‌هایی از کشور اجرا شده که با توجه به صنعت کرمانشاه و شهرستان‌های تابع احداث آن یک نیاز واقعی است که باید پیگیری شود.

کد خبر 747676

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری