Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان باشت گفت:در این آیین با کمک یکی از خیران این شهرستان از ۲۰۰ فرهنگی و دانش آموز برتر تجلیل شد. محمود نظری افزود: برگزیدگان فرهنگی آموزشی وپرورش ودانش آموزان برگزیده کشوری واستانی در کنکور سراسری، مسابقات قرآن، نماز، احکام، جشنواره‌ها ومسابقات علمی وآزمایشگاهی، برترین‌های المپیاد‌های علمی، ورزشی و پژوهشی، مدیران و دبیران برگزیده جشنواره‌های خوارزمی وجابرابن حیان از جمله تجلیل شدگان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آیین درسالن ورزشی خیر ساز، زنده یاد مرحومه عسکری باشت برگزار و کمک‌ و هدایای خیر و نیکوکار حاج محمدنبی گوهرگانی به این افراد اهدا شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تجلیل آموزش و پرورش خیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت : برنامه‌های هفته سلامت صرفا حول مسائل پزشکی نیست بلکه در ابعاد وسیع‌تری مثل موضوعات آموزشی، آگاه سازی کودکان و دانش آموزان از خودمراقبتی در حوزه‌های جسمی، حرکتی، سبک زندگی، مهارت‌های زندگی و حیطه‌های روانی و عاطفی است.

اسدی افزود:سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یک سند بالادستی نقشه راه و سیر حرکت تحولی در مدارس یکی از ساحت‌های شش گانه تربیتی را ساحت زیستی و بدنی تعریف کرده، برای داشتن ایران قوی و مدرسه قوی مورد نظر دولت سیزدهم، تقویت ارزش‌های دینی، هویت ملی و اعتقادی و همچنین زیستی و بدنی دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد.

وی خطاب به دانش اموزان گفت:هیچکس مسئول شادی، موفقیت و سلامتی شما نیست جز خودتان، پس مسئولیت پذیر باشید، ورزش و پیاده روی را جزو برنامه‌های روزانه خود قرا دهید، ترکیب سلامت و ورزش یک ترکیب برنده و پایه گذار فرهنگی است، هرگز زندگی خودتان را با دیگران مقایسه نکرده و لبخند را از خودتان دریغ نکنید.

معاون بهداشتى دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي و درمانى  آذربايجان غربي گفت: غربالگرى سلامت روان،دهان و دندان و بيمارى هاى مرتبط با چاقى را در بين دانش آموزان انجام مى دهيم

 معاون بهداشتى دانشگاه علوم پزشكى و خدمات بهداشتى و درمانى استان آذربايجان غربى غربالگرى دانش آموزان در بخش هاى دهان و دندان،سلامت روان و بيماري هاى چاقى را از اولويت هاى مهم اين دانشگاه و مجموعه آموزش و پرورش استان خواند.

معاون بهداشتی علوم پزشکی استان هم در این مراسم گفت: غربالگرى سلامت روان، سلامت دهان و دندان، بيماري هاى ناشي از چاقى و همچنين بيمارى هاى مرتبط با قلب و عروق در طي سال تحصيلى به صورت مداوم براى دانش آموزان در حال انجام است.

ريخته گر افزود: برنامه هاى ورزشى و زنگ هاى ورزش در سطح مدارس بايد به صورت جدي مورد مطالبه باشد، حدود ٢٤ درصد دانش آموزان در معرض چاقى و بيمارى هاي ناشي از آن هستند كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

همچنبن در حاشیه ی این مراسم از راه اندازی طرح باشگاه خبرنگاران سفيران سلامت دانش آموزى براى اولين بار سطح كشور در استان آذربايجان غربى راه اندازي شد.

باشگاه خبرنگاران دانش آموزى سفيران سلامت با هدف توجه بيشتر به موضوع سلامت جسمى و روانى دانش آموزى در مدارس و براى اولين بار ايجاد شده است.

موضوع سلامت دانش آموزان و پيگيرى موضوعات مرتبط با اين حوزه توسط خود دانش آموزان مى تواند گام بزرگى در ارتقاى سطح سلامت در بطن مدرسه و جامعه باشد كه باشگاه خبرنگاران دانش آموزى سفيران سلامت مي تواتد در تحقق اين مهم نقش مهمى را ايفا كند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • جهادگر اردبیلی عنوان برگزیده آیین جایزه نوبل ایرانی را کسب کرد