Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مسابقات بین المللی مارشال کاپ با حضور هفت کشور  به میزبانی استان البرز برگزار شد.

رئیس هیات اسکیت استان اصفهان در گفت و گو با برنا در اصفهان درباره مسابقات بین‌المللی مارشال کاپ اظهار کرد: این مسابقات به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذرماه در سالن نشاط مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد و هفت کشور از جمله ایران، روسیه، لهستان، فرانسه، اسپانیا، افغانستان و اتریش  در این دوره از رقابت ها حضور داشتند که تیم استان اصفهان موفق به کسب 4 مدال طلا 3 مدال نقره و 4 مدال برنز و چندین مقام چهارم تا ششم شد و بیشترین مدالهای این رقابتها را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین مالکی ادامه داد: ۲۳۶ شرکت کننده داخلی و خارجی در بخش بانوان و آقایان در رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در رشته فری استایل در این رقابت ها با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش برنا؛ در این مسابقات و در رده سنی بالای ۱۶ سال بخش اسپید اسلالوم رضا لسانی از اصفهان اول، پدرام رنجبر از اتریش دوم و امیر محمد سواری سوم شدند.

در رده سنی زیر ۱۶ سال پسران محمد امین عباسیان از اصفهان اول، سبحان خسروانی از اصفهان دوم و سجاد خسروانی از اصفهان سوم شدند.

در بخش دختران و  در رده سنی بالای ۱۶ سال و در رشته اسپید اسلالوم لعیا عربی، زهرا باقرزاده و مینا عابدینی هر ۳ از استان اصفهان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن  خود کردند.

 در رده سنی زیر ۱۶ سال دختران  رومینا سالک از اصفهان اول، مژده شعبانی از مازندران دوم، ترانه احمدی و مژده یاوری از اصفهان سوم شدند.

 همچنین در این دوره از مسابقات زهره کتابچی از استان اصفهان توانست در رده سنی بالای ۱۶ سال و در رشته بتل مقام دوم را به دست آورد.

ق/ 1

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی زهره اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی برترین‌ها

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از فدراسیون اسکیت، مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی پنجشنبه ۳۰ فروردین به میزبانی استان مرکزی برگزار شد.   در آغاز روز نخست این رقابت‌ها اسکیت بازان در بخش پسران و در مواد ۲۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر به رقابت با یکدیگر پرداختند تا نفرات برتر این رویداد مشخص شوند.   در رده سنی جوانان و در ماده ۲۰۰ متر آروین نجفی ارمندی، محمد امین غزنوی و امیرمهدی صمدی دینانی به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.   در رده سنی بزرگسالان محمد سروش مهر، میلاد صالحی و آزاد همتی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.   در ماده ۵۰۰ متر و در رده سنی جوانان عطا قادری، امیرمهدی صمدی دینانی و یوسف صالحی با پیشی گرفتن از سایرین سه نفر برتر این رقابت را تشکیل دادند.   در رده سنی بزرگسالان نیز محمد صالحی، کیارش شاه محمدی و فرهاد میرزازاده به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به دست آورند.   در ماده ۱۰۰۰ متر و در رده سنی جوانان پس از پایان مرحله مقدماتی و رقابت شانزده اسکیت باز، هشت نفر برتر جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند و در نهایت با برگزاری این مسابقه، آرمان کرمی، مهدی حیدر و محمد ماهان ابرغم قادری توانستند به ترتیب عناوین اول تا سومی را تصاحب کنند.   در رده سنی بزرگسالان نیز با برگزاری مرحله مقدماتی و همچنین فینال، در نهایت محمد امین حیدری، امیر بهزادی بروجنی و داوود میرمحمد صادقی به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.   گفتنی است؛ مسابقات بخش بانوان امروز پیگیری می شود.

دیگر خبرها

  • واکنش خنده‌دار کاربر اصفهانی به ماجرای دیشب اصفهان
  • درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی نفرات برتر
  • اولین تصاویر از اضطراب و وحشت عجیب امروز اصفهانی‌ها!
  • حال خوب اصفهانی ها در آخرین جمعه فرودین
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات اسکیت سرعت در بخش پسران
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی برترین‌ها
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آغاز مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت پسران و دختران