Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره منچستریونایتد هنوز امیدش را برای دیدن تیمش در فصل آینده لیگ قهرمانان از دست نداده است.

طرفداری- رایان گیگز در یادداشتی برای اسکای اسپورتس، به تشریح اوضاع کنونی منچستریونایتد پرداخت.

گیگز در ابتدا از این گفت که شانس منچستریونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به طور کل از دست نرفته است. 

تاپ فور در حال حاضر خیلی دور به نظر می‌رسد اما نکته مثبت این است که هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر هدف‌شان قرار گیری در جمع چهار تیم برتر است، باید شروع به برنده شدن در بازی‌ها کنند و در حال حاضر از حیث نتیجه‌گیری، افت و خیز دارند. شکست دادن فولام در خانه خوب خواهد بود چون این را در بازی‌های بزرگ‌تر دیدیم؛ بسیار خب، مقابل تاتنهامی که خیلی خوب بازی کرد، شکست خوردیم و مقابل منچسترسیتی هم همین طور. اما در زمین چلسی واقعا خوب بازی کردیم و بنابراین برای بازی‌های بزرگ مهیا خواهیم بود. مشکل ما تنها در مقابل تیم‌های خارج از تاپ سیکس بوده است. کار آسانی مقابل فولام نخواهیم داشت چون کلودیو رانیری به تازگی هدایت آن تیم را بر عهده گرفته است ولی آن‌ها در قعر جدول قرار دارند و اگر هدف قرارگیری در جمع چهار تیم برتر باشد، باید در چنین‌ بازی‌هایی برنده شد. 

گیگز همچنین در خصوص پیشرفت یونایتد نوشت: 

واقعا از بازی با آرسنال لذت بردم. واقعا از بسیاری از بازی‌های این فصل لذت نبردم و آخرین‌ آن‌ها بازی با یانگ بویز بود که ضعیف کار کردیم. نمی‌گویم یونایتد کیفیت بسیار بالایی از خود نشان داد اما آن‌ها مقابل آرسنال به سختی تلاش کردند، برای یکدیگر جنگیدند و دو بار گل خورده را جبران کردند. نکات مثبت زیادی وجود داشت: دیوگو دالوت برای اولین بار در اولدترافورد در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بازی کرد، اریک بایی بعد از مدت‌ها برای تیم به میدان رفت و اوبامیانگ را مهار کرد. آن‌ها باید این روند را ادامه بدهند. آن‌ها طی چند هفته گذشته همچون دیدار خانگی مقابل پالاس، به علاوه نیوکاسل به مشکل خوردند هر چند در نهایت در بازی با نیوکاسل برنده شدند، اما به مشکل خورده بودند. این موضوع در دیدار خانگی مقابل وولورهمپتون هم صدق می‌کرد. پس بازی روز شنبه با فولام جای لغزش نیست ولی به نظرم نکات مثبت زیادی می‌توان از مسابقه وسط هفته برداشت کرد.

 گیگز سپس با نظر به شرایط روملو لوکاکو و پل پوگبا در منچستریونایتد اظهار داشت:

لوکاکو در بازی با ساوتهمپتون گلزنی کرد و معمولا وقتی یک مهاجم میانی گلزنی می‌کند، انتظار دارد در بازی بعدی هم یار ثابت باشد و به همین خاطر نیمکت نشینی او مقداری غافلگیر کننده بود. ژوزه سراغ سرعت آنتونی مارسیال، جسی لینگارد و مارکوس رشفورد رفت که این موضوع قابل درک است. پوگبا در بازی با ساوتهمپتون خوب کار نکرد و به همین دلیل می‌توانم دلیل نیمکت نشینی او را درک کنم. او می‌تواند به راحتی در بازی روز شنبه به ترکیب تیم برگردد و تاثیر گذار باشد. او واقعا به این کار نیاز دارد چون انتقادت بسیاری از او صورت می‌گیرد که به نظرم این انتقادات به خاطر توانایی‌های او هستند. به ویژه هافبک یونایتد، باید مستمرا خوب باشد و او واقعا به تازگی چشمه‌هایی را از این موضوع نشان داده است. 

همه ما از توانایی‌هایش اطلاع داریم چون شاهد آن‌ها بوده‌ایم ولی او تنها نیاز دادر تا به صورت مستمر این‌ها را به نمایش بگذارد. البته که بازیکنان پیرامونی هم تاثیر گذار هستند اما ژوزه از او در پست‌های متفاوتی استفاده کرده است: عقب زمین، جلوی زمین و سمت چپ. از دید من وقتی در خط هافبکی سه نفره کمی جلوتر باشد و در پست هافبک تهاجمی بازی کند، بهتر است. اما بازیکنان پیرامون او هم باید خوب کار کنند. این مسئله وابسته به خود پل است چون وقتی با او قرارداد امضا کردیم، تمامی طرفداران به خاطر توانایی‌هایش و دستاوردهایش در یوونتوس و فرانسه به وجد آمدند. اما او عملکرد مستمری نداشته است و می‌توان دلیل کنار گذاشته شدن او توسط ژوزه را درک کرد.

گیگز در پایان به این سوال هم پاسخ داد: «آیا چلسی می‌تواند منچسترسیتی را ناکام بگذارد؟»

بازی جذابی جذابی است. چلسی به تازگی و شاید کمی غیر منصفانه، مورد انتقاد قرار گرفته است اما بدون ذره‌ای شک، تمامی بازیکنان مهیای این بازی خواهند بود. بدیهی است که آزمون دشواری برای سیتی خواهد بود، آن‌ها در نیمه اول بازی با واتفورد حیرت آور بودند، اما در کل به تقلا افتادند و این می‌تواند درسی برای آن‌ها باشد. مسابقه‌ای عالی و هیجان انگیز است. در طول سالیان، حضور سیتی در استمفوردبریج مسابقه‌های جذابی را رقم زده است و سال گذشته‌ هم بازی واقعا خوبی داشتند. بازی دشواری برای سیتی خواهد بود؛ تیمی که در حال حاضر نمی‌توان باخت آن‌ها را تصور کرد. 

سیتی با احتیاط کار خواهد کرد. لیورپول می‌خواهد تا تقابل ماه ژانویه با سیتی، به حریف نزدیک بماند. کلوپ و لیورپول طی چند سال اخیر، دست بالاتر را نسبت به سیتی داشته‌اند؛ بنابراین ماموریت لیورپول این است که تا قبل از بازی در اتحاد، به رقیب نزدیک بماند. رقابت در بالای جدول جذاب است و کسی مایل نیست شاهد فاصله گرفتن سیتی باشد؛ رقابت این دو تیم برای طرفداران یونایتد بزرگ‌ترین کابوس است اما بدیهی است که کسی دوست ندارد کار در فوریه تمام شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم

پپ گواردیولا با توجه به بازی ناتینگهام فارست و وضعیت چمن سیتی‌گراند، احساس خوش‌شانسی می‌کند.

طرفداری | منچسترسیتی بازی‌ها را یکی پس از دیگری می‌برد. 

با پیروزی 2-0 مقابل ناتینگهام فارست، شاگردان گواردیولا در صورت چهار برد دیگر به اولین تیمی در تاریخ تبدیل می‌شوند که لیگ برتر انگلیس را چهار بار متوالی فتح می‌کند. سیتیزن‌ها این روزها در کنار خط حمله آتش خطرناک، در خط دفاع نیز عملکرد خوبی دارند. آن‌ها طی سه بازی اخیر در مجموع تمامی رقابت‌ها کلین‌شیت کرده‌اند. پپ گواردیولا مقابل دوربین اسکای در واکنش به پیروزی مهم تیمش گفت:

بازی سختی بود. آن‌ها با بازیکن‌های سرعتی و باکیفیت، پرس سنگینی انجام دادند. ما در شرایطی که ۱۰ نفره بودند، گل زدیم. با توجه به شرایط زمین، برای فارست بدشانسی بود. آن‌ها موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. یک پیروزی عالی برای منچسترسیتی بود. ما بازی‌های زیادی داشتیم و حالا یک هفته‌ی طولانی برای ریکاوری داریم. امروز خیلی خیلی خیلی خیلی اذیت شدیم! برای ما بسیار دشوار بود. آن‌ها برای هدف فوق‌العاده‌ای بازی می‌کردند. ما امروز خوش‌شانس بودیم.

گواردیولا در مورد شرایط زمین ناتینگهام فارست ادامه داد: 

در نهایت، ما سود بردیم، چون آن‌ها موقعیت‌های زیادی داشتند و اگر زمین بهتر بود، با بازیکنان سرعتی، برای فارست بهتر می‌شد. این موضوع قطعی درست است.

علت تغییرات نیمه دوم منچسترسیتی چه بود؟

ما پاس‌های بیشتری می‌خواستیم. وقتی توپ را نداریم، نمی‌توانیم دوام بیاوریم، دچار مشکل می‌شویم. کواچیچ برای آن پاس‌های اضافی خیلی کمک کرد. بعضی وقت‌ها در چنین بعدازظهرهای سختی، فقط با در اختیار داشتن توپ می‌توانید دوام بیاورید. در مورد ادرسون، وضعیت مصدومیت او خوب به نظر نمی‌رسد.

در مورد کورس قهرمانی، لیورپول به صورت رسمی خارج شد؟ 

هر چیزی می‌تواند رخ دهد. 3 بازی برای آن‌ها باقی مانده است. شرایط آن‌ها برای ما هم می‌تواند رخ دهد. ما خارج از خانه با فولام و اسپرز بازی داریم. بسیار دشوار است. ترجیح می‌دادم این هفته‌ها در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشیم اما به هر حال برای هفته آینده آماده خواهیم شد.  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال