Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - مديرعامل شرکت برق منطقه اي خوزستان گفت: 9 دستگاه پست برق موبيل(سيار) به ظرفيت 270 مگاولت آمپر براي توسعه شبکه در نقاط نياز LKN خريداري شده است.

محمود دشت بزرگ روز شنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: اين دستگاه هاي 33/132 کيلو ولتي به ارزش سرمايه گذاري 130 ميليارد ريال خريداري شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: پست هاي موبيل زماني استفاده مي شوند که نياز به ظرفيت سازي در شبکه وجود دارد اما امکان به کارگيري پست هاي دائم وجود ندارد.
مديرعامل شرکت برق منطقه اي خوزستان بيان کرد: راه اندازي پست هاي دائم 2 تا سه سال زمان نياز دارد اما پست هاي موبيل حداکثر ظرف 2 تا سه ماه نصب و راه اندازي مي شوند و در مناطقي که رشد مصرف بالا مي رود مورد استفاده قرار مي گيرند.
وي تامين برق مطئن و پايدار را رسالت شرکت شرکت برق منطقه اي خوزستان خواند و افزود: تمامي تجهيزات بر روي اين پست هاي سيار نصب است و قابليت حمل و جابجايي دارند.
دشت بزرگ اظهار داشت: اين پست ها مي توانند نياز شبکه را در نقاطي از استان که رشد مصرف، بالا مي رود و نياز به ظرفيت سازي جديد وجود دارد برطرف کنند و تا زمان بهره برداري از پست هاي دائم، خاموشي ناخواسته اي در شبکه ايجاد نشود.
وي با بيان اينکه سه دستگاه از اين پست ها اسفند ماه سال جاري و مابقي به مرور وارد استان مي شوند، افزود: تجهيزات سوئيچيگير اين پست ها از نوع GIS است و به همراه ترانسفورماتور مربوط روي يک يا چند تريلي نصب و به راحتي از يک محل به محل ديگري منتقل مي شوند.
دشت بزرگ افزود: هنگام تعمير و نگهداري پست ‌هاي موجود مي ‌توان براي تغذيه شبکه از اين پست ‌ها استفاده کرد.
بنابراين گزارش ظرفيت مقرر شده توليد نيروي برق خوزستان برابر 13 هزار و 196 مگاوات ساعت است که ظرفيت منصوبه در بخش آبي برابر با هشت هزار و 169 مگاوات و در بخش حرارتي پنج هزار و 27 مگاوات است.
به گزارش ايرنا تابستان سال 97 با توجه به وقوع پديده خشکسالي و احتمال خاموشي به دليل بالا رفتن پيک مصرف ساعت تعطيلي بانک ها و ادارات خوزستان از ساعت 16 به 12:30 کاهش يافت تا مشکلي در بحث تامين برق ايجاد نشود.
9887/3022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۳۰ هزار تن محصولات پاییزه در خوزستان خریداری شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا سید احمدی بعد از ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: از آغاز فصل برداشت گندم تاکنون ۲۰۴ هزار و ۶۸۳ تن گندم از سطح ۹۹ هزار و ۵۰۹ هکتار از مزارع خوزستان خریداری شده است.

وی افزود: کلزا دیگر محصول پاییزه استان که در حال برداشت است که از آغاز برداشت آن تاکنون ۳۱ هزار و ۸۳۸ تن از این محصول از سطح ۱۸ هزار و ۸۹۵ هکتار برداشت و از کشاورزان کلزاکار خریداری شده است.

سید احمدی تصریح کرد: با آغاز برداشت چغندر قند پاییزه در خوزستان تاکنون ۳۰۰ هزار تن محصول از سطح ۵۰۰ هکتار از این محصول توسط کارخانجات قندی از سطح مزارع برداشت شده است.

کد خبر 6084646

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • ظرفیت پست برق فوق توزیع شوشتر افزایش یافت
  • خریداری ۵ هزار دستگاه کانتینر با سرمایه گذاری ۱۸ میلیون دلار
  • بیش از ۵۳۰ هزار تن محصولات پاییزه در خوزستان خریداری شد
  • نیاز ۱۲۰ همتی برای تکمیل کل شبکه آب‌های سطحی/هزینه هر متر کانال ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان است+فیلم
  • خرید بیش از ۲۶ هزار تن کلزا در خوزستان