Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش پارسینه به نقل از روابط عمومی بانک ملت، تفاهمنامه کمک ۲۰ میلیارد ریالی این بانک برای مشارکت در پروژه مذکور، از سوی دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و دکتر حسن احمدی مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک به امضا رسید.
مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه که با حضور حسن روستا رییس هیات مدیره، دکتر حمید تاجیک عضو هیات مدیره و علی اکبر صابریان مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک و همچنین مدیرعامل و تعدادی از مدیران موسسه خیریه کهریزک صورت گرفت، اظهار داشت: هدف از امضای این تفاهمنامه، اعتلای فرهنگ مشارکت جویانه در عرصه ایفای مسوولیت‌های اجتماعی و کمک به اقشار کم توان و آسیب دیده جامعه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از دست اندرکاران موسسه خیریه کهریزک که موجبات مشارکت در این کار خیر را برای بانک ملت فراهم آورده اند، اظهار داشت: بی تردید مشارکت در این امر نیکوکارانه و خیر، ره توشه‌ای برای کارکنان این بانک خواهد بود.
دکتر بیگدلی با اشاره به این نکته که بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود، کار‌های خیر زیادی را به ویژه در حوزه آموزش در سطح کشور انجام داده است، گفت: دو سالی است که این مشارکت به بخش‌های دیگر هم تسری پیدا کرده که نمونه آن کمک به مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و کودکان کار است.
به گفته وی، بانک ملت در کنار کار‌های اقتصادی، حمایت از تولید و اقتصاد کشور و ارزش آفرینی برای سهامداران، مشارکت در امور خیر و خداپسندانه را نیز در دستور کار قرار داده است تا بدین وسیله گرهی هرچند کوچک از مشکلات اقشار ضعیف و نیازمند کشور باز کند.
وی نگهداری شبانه روزی حدود دو هزار مددجو و سالمند را با هزینه و مشارکت مردمی، اقدامی ارزنده و بزرگ خواند و یادآور شد: خدا را شاکریم که به ما فرصت داد تا سهم کوچکی در بهبود این روند داشته باشیم.
مدیرعامل بانک ملت در عین حال از آمادگی این بانک برای مشارکت و حمایت از دیگر فعالیت‌ها و پروژه‌های موسسه خیریه کهریزک خبر داد و اظهار داشت: ما در کنار مسوولان این موسسه خواهیم بود و از اقدامات نیکوکارانه موسسه پشتیبانی خواهیم کرد.
دکتر حسن احمدی، مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک نیز با قدردانی از دست اندرکاران بانک ملت به دلیل مشارکت در امور خداپسندانه به ویژه حمایت از این موسسه، اظهار داشت: در مجموع بیش از سه هزار نفر از دو آسایشگاه کهریزک در تهران و البرز به صورت روزانه و شبانه روزی خدمات دریافت می‌کنند.
وی همچنین گزارشی از روند فعالیت‌های این موسسه ارائه داد و اظهار امیدواری کرد که اقدام بانک ملت در کمک به احداث و تکمیل واحد توانبخشی و کارگاه‌های هنری ساختمان شقایق مجتمع کهریزک استان البرز، سبب خیر و برکت برای این بانک بزرگ شود.
علی اکبر صابریان، مدیرکل روابط عمومی بانک ملت نیز گزارشی از مشارکت بانک ملت در فعالیت‌های خداپسندانه ارائه کرد و از ساخت ۶۵ مدرسه، ۱۳ خانه بهداشت، خرید و اهدای ۱۰۱ هزار جفت کفش به دانش آموزان پنج استان کم برخوردار کشور، احداث کتابخانه در نیشابور و اعطای تسهیلات قرض الحسنه دانشجویی برای اعزام به حج عمره و عتبات عالیات، حمایت از کودکان کار و کودکان پروانه‌ای به عنوان بخشی از این فعالیت‌ها نام برد.
بر اساس این گزارش، مدت زمان اجرای پروژه جهت احداث و تکمیل ساختمان شقایق آسایشگاه کهریزک استان البرز، از زمان امضای قرارداد و واریز نخستین قسط و اخذ مجوز‌های استانی و طی مراحل آن، ۱۸ ماه شمسی تعیین شده است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی

در دیدار استاندار خراسان‌جنوبی و رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن، حمایت سه هزار میلیارد ریالی این صندوق در بخش زیربنایی نهضت ملی مسکن استان خراسان‌جنوبی محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت با بیان اینکه واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در ۳۰ شهر این استان به صورت ویلایی در حال احداث است، اظهار کرد: فقط در بیرجند که مرکز استان است با توجه به محدودیت اراضی، واحدها به صورت ۴ و ۵ طبقه احداث می‌شوند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیشتازی استان در طرح نهضت ملی مسکن، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۰۰ درصد تعهد ساخت مسکن حمایتی این استان تا پایان سال‌جاری به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

علی اسماعیلی رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن ضمن بررسی آخرین وضعیت احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به عملکرد مثبت استان و تأمین ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در این راستا، صندوق ملی مسکن برای پرداخت هزینه‌های عملیات زیربنایی مساعدت و حمایت لازم و پرداخت مراحل اولیه پس از ارائه مستندات ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر 747230

دیگر خبرها

  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • امضای تفاهمنامه تأمین محتوای علمی و آموزشی حوزه های علمیه افغانستان
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند