Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، مرتضی رحمان زاده گفت : مانور بزرگ آمادگی کامل ستاد برف روبی منطقه با هدف حفظ آمادگی نیروهای عملیاتی و تجهیزات و ماشین آلات برف روبی برای مقابله با شرایط بحرانی برگزار شد.

وی افزود: در این مانور بزرگ که با هدف آمادگی هر چه بیشتر در مواقع برفی برگزار شد، ۲۰۵ کارگر فعالیت داشته و حدود ۱۷ دستگاه کامیون دو محور، تک محور، نمک پاش و مجهز به تیغه برفروبی،۸ دستگاه خاور،۱۳ دستگاه بیل مکانیکی، بابکت، نیسان فوریتها، گریدر و لودر، ۱۶ دستگاه خودروی شهربان و بازیافت استقرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، در این مانور، قائم مقام، معاونین خدمات شهری و محیط زیست، حمل و نقل ترافیک ، روسای ادارات معاونت خدمات شهری، پیمانکاران حوزه تجمیع پسماند و برف روبی، شهرداران نواحی، دبیر ستاد بحران، عوامل ۱۳۷ و.. حضور داشتند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی تنها مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ تهران از دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ خبر داد و گفت: ویژه برنامه صادق آل عبا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک با تلاوت قران کریم توسط قاری ممتاز حسین جعفری شروع می‌شود و پس از آن ذاکر اهل بیت (ع) حاج محمد نیک آریا در سوگ امام جعفر صادق روضه خوانی می‌کند.

وی افزود: دسته‌های عزاداری منطقه بعد از مراسم میدان المپیک به سمت دانشگاه علامه طباطبایی حرکت نموده و در دانشگاه با نوای مداح اهل بیت (ع) حاج حسن جعفری و اقامه نماز ظهر و عصر این مراسم ادامه دارد.. همچنین موکب های پذیرایی در میدان المپیک و در دانشگاه مستقر می‌شوند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ در ادامه گفت: این‌برنامه توسط فرهنگسرای تهران با مشارکت دانشگاه علامه طباطبایی، شهرداری منطقه ۲۲،پ ایگاه بسیج عمار یاسر، مجمع مساجد و هیات های مذهبی برگزار می‌شود و دوست‌داران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می‌توانند روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح به میدان المپیک منطقه ۲۲ مراجعه کنند.

کد خبر 6093370 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • اعزام قطار کامل موجب افزایش ایمنی می شود
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند