Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور صبح امروز در اجلاسیه شهدای زن استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 7هزار شهید زن کشور اظهار داشت: تمام مسیر و روش شهدا برگرفته از عاشورای حسینی است.

وی با بیان اینکه امام حسین را اباعبدالله یا پدر بندگان خدا می نامیم افزود: دستگاه حاکم آن دوره علاوه بر خلافت طلبی طراحی قطع ارتباط بندگان با خدا را رقم زده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلانی ادامه داد: سید الشهدا علیه السلام با قیامش یک بار دیگر راه درخشان عبودیت را به انسانها یاد داد و همه انسانها بندگی شان را تا قیامت مدیون خون سید الشهدا و همه شهدایی که راه ایشان را ادامه دادند؛ هستند.

وی خاطرنشان کرد: در قرن چهاردهم هجری بار دیگر استکبار رخ نشان داد و اعلام کرد انسان به خدا نیاز ندارد چون انسان همه کهکشان ها و عمق زمین را درنوردیده است.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور بیان داشت: تئوریسین های غربی اعلام می کنند که خدامحوری امر شخصی است و خدا در زندگی جایی ندارد اما چه اتفاقی افتاد وقتی ارتباط انسان با یک قیام شکل گرفت؟

وی اضافه کرد: در قرن چهاردهم انقلاب اسلامی نشان دادن عبودیت انسان مرهون توجه به پرودگار است و ارتباط زمین و آسمان برقرار شد که نشان داد می توان حیات طیبه داشت و عبد صالح پروردگار بود.

اصلانی گفت: عبودیت خداوند یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در قرن حاضر است که بشریت را به سمت صراط مستقیم رهنمون شد و خانواده های شهدا این مسیر را هموار کردند.

وی با بیان اینکه پاسداشت خون شهدا و خانواده های معظم شهدا بر ما واجب است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی برای ما دستاوردهای مختلفی داشته و امام خمینی(ره) احیاگر هویت زن در قرن معاصر بودند.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب زن به عنوان کالا دیده می شد و به جای هویت انسانی ظاهر زنان رخنمایی می کرد اظهار داشت: امروز شاهد رشد میلیونها زن مسلمان در عرصه زندگی، تربیت فرزند و ایجاد آرامش در خانواده هستیم.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: طبق آمارهای سازمان های بین المللی و اندیشمندان غربی اذعان دارند مستحکم ترین خانواده ها در دنیایی که خانواده در فرهنگ منحط غربی جایگاه و ارزشی ندارد؛ در ایران هستند.

وی با بیان اینکه زن در جامعه غربی بی هویت و تنها کالایی در دست سودجویان است  متذکر شد: با حضور زن مسلمان، ولایتمدار، اندیشمند و با بصیرت که پشتیبان نظام هستند اندیشمندان غربی را به این فکر انداخته اند که امروز اعلام می کنند ما نیازمند تحول اساسی در جامعه هستیم .

اصلانی ادامه داد: پیام انقلاب اسلامی با ایستادگی زن مسلمان که امروز پرچم حیا و عفاف را در دنیا برافراشته است  به سراسر عالم رسیده است. استقامت شما زنان مسلمان جوامع غربی را نیز به تحول وا می دارد.

وی خاطرنشان کرد: دنیا در پیچ تاریخی است و کسانی می توانند از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کنند که پیرو ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی باشند و همراه خودشان مردم دنیا را نیز یاری و مدد برسانند.

 مردم دنیا از فرهنگ های منحط بی ابایی گری خسته شده اند. دنیا در گذشته تمام گفتمان های مادی از جمله کمونیستی و لیبرالیستی و غیره را تجربه کرده است.

اصلانی ادامه داد: مردم دنیا دنبال گفتمان انسان ساز مبتنی بر فطرت و پیوند آسمان و زمین  هستند که انقلاب اسلامی آن گفتمان را به عالم هدیه می کند به شرطی که ما در این مسیر با بصیرت بمانیم و روز به روز تعدادمان زیاد شود و پیام این مجالس زیبا و باشکوه تمام جامعه را فرابگیرد.

وی گفت:  اگر بتوانیم گفتمان انقلاب اسلامی را تقویت و الزامات آن را فراهم کنیم حتما در این  پیچ تاریخی دنیا گفتمان انقلاب اسلامی را انتخاب می کند.

اصلانی متذکر شد: این قطعی است اما اگر بخواهیم سرعت پیدا کند بستگی به تلاش ما دارد که چقدر احکام عمیق انقلاب را بشناسیم و نقش تربیتی خودمان را ادا کنیم همانطور که زنان مسلمان ایرانی و مادران شهدا نشان دادند که مرد میدان هستند.

وی یاداور شد: پیام رهبری به کنگره زنان شهید این بود که "  دنیا محتاج زن مسلمان غیرتمند ایرانی است و  امروز دنیا متوجه شیرزنانی است که نه تنها خودشان در میدان بودند و به شهادت رسیدند بلکه فرزندانشان را به سمت شهادت هدایت کردند".

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با تأکید بر اینکه امروز ما رسالت استانی، منطقه ای و ملی نداریم بلکه رسالت انبیائ الهی را دنبال می کنیم گفت: باید باور کنیم که امروز برای خودمان نیستیم بلکه زن محتاج مستضعف فکری و فرهنگی در قلب دنیای غرب محتاج نگاه کریمانه ما است و می بیند که ما چقدر در این مسیر می مانیم تا از ما الگو بگیرد.

وی اظهار داشت: این شهدا امروز چراغ راه ما و همه مردم دنیا هستند که همگان را به تحول وا می دارند.

اصلانی با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر انقلاب آمریکا رو به افول است افزود: این افول در بسیاری از عرصه ها اتفاق افتاده و نمونه اش اندیشمندان غربی هستند که خودشان اعلام می کنند امروز جامعه غرب در انحطاط کامل است مخصوصاً در موضوع زن که  آنها به زن اینقدر سوء تدبیر کردند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسراییل جنایتکار باید بداند اینها فتح قریب و ریشه کن است

به گزارش خبرگزاری مهر،آیت الله عبدالله جوادی آملی در پی عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح علیه دشمن صهیونیستی، پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

محصول پر برکت ماه مبارک رمضان، فتح الهی است؛ ماهی که در آن قرآن نازل شد و قرآن، جامعه اسلامی را به فتوحات فرا می خواند، دعوت کتاب و سنت الهی این است که ظلم را هیچ ملتی جز ملت زبون و ضعیف و ذلیل قبول نمی کند .

«لَا یحتمل الضَّیمَ الا الذَّلِیل»

احتمال یعنی تحمل، یعنی زیر بار ظلم رفتن، این بیان نورانی امام آن است که ستم را جز ملت زبون و ضعیف، احدی تحمل نمی کند.

ماه مبارک رمضان که ماه قرآن بود، ماه عزیز پرور و عزتّمدار بود، یک؛ فتوحاتی که قرآن وعده می دهد که بخشی از آنها به وسیله این عزیزان ما و این بزرگواران ما و این سرداران ما و این ارتشی ها و سپاهیان گرانقدر ما انجام دادند که حشر همه آنها با خاندان عصمت و طهارت باشد، این طلیعه فتح است.
در قرآن فرمود فتح قریب داریم، فتح مبین داریم، اما ﴿إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ﴾

اسراییل جنایتکار باید بداند اینها فتح قریب است از یک سو، فتح مبین است از سوی دیگر، این دو، طلیعه امر را وعده می دهد. اما فتح مطلق که نه به قرب متصف است نه به معیّن بودن متصف است، فتح مطلق است، فتحی است خانمان برانداز، فتحی است که اسراییل را ریشه کن می کند و غزه و امثال غزه را نجات می دهد و مقاومت را می پروراند و شهدای مقاومت را با شهدای کربلا محشور می کند، آن فتح مطلق است. در قرآن فتح مطلق مقابل ندارد، اما فتح قریب و فتح مبین چرا، اما فتح مطلق إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ هیچ مقابلی ندارد

این عزیزان با دقت نظامی از یک سو، با بررسی همه جوانب امنیتی از سوی دیگر، با هشدارهای قبلی از سوی سوم، با بیان کردن اینکه دیگر بار صهیونیست به فکر جرم و جنایت نسبت به جامعه اسلامی عموماً و غزه و امثال غزه خصوصاً و نظام پر برکت و مقتدر جمهوری اسلامی بالاخص نیافتد، این کارها را دیشب انجام دادند

بنازیم دستی که انگور چید
مریزاد پایی که در هم فشرد

اگر این می است، این شراب طهور است، انگور را همین عزیزان چیدند، با دست این ها فشرده شد، با آن شراب طهور جامعه لذت می برد و غزه عزیز یک شبی را به آسایش و آسودگی به سر می برد.

من مجدداً این بزرگواری را، این دلیری را، این سلحشوری را به همه مردان و زنان ایران اسلامی تهنیت عرض می کنم و از ذات اقدس الهی مسالت می کنم به همه عموماً، به فرد فرد بزرگوارانی که در این کار عظیم سهمی داشتند خصوصاً، سعادت و سیادت دنیا و آخرت مرحمت کند و این نظام اسلامی را از هر گزندی حفظ نماید تا بتوانیم و آن لیاقت را داشته باشیم که به بارگاه و پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، تقدیم کنیم.

غفر الله لنا و لکم
والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

کد خبر 6078473

دیگر خبرها

  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • رژیم غاصب هرچه زودتر به طور کامل نابود می‌شود
  • فتح مطلق در راه است
  • آیت‌الله جوادی آملی: وعده صادق طلیعه فتح است
  • اسراییل جنایتکار باید بداند اینها فتح قریب و ریشه کن است
  • آزادی ۱۷۸ زندانی محکومان مالی در کهگیلویه و بویراحمد
  • حمایت قاطع دادگستری آذربایجان‌غربی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • کینه مهندسی‌ شده علیه زنان ایرانی
  • چرا از ۱۲۴ هزار پیامبر، حتی یک پیامبر زن نداریم؟
  • کینه مهندسی‌شده علیه زنان ایرانی