Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا کاشف مدیرکل امور بین الملل و نائب رئیس کمیسیون فنی ایسا در امر سرمایه گذاری ذخایر تامین اجتماعی در خصوص نتایج برگزاری یکصد و هفدهمین جلسه هیات رئیسه اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی اظهار داشت: در اولین روز این نشست، با توجه به مذاکرات و رایزنی صورت گرفته با ارکان حکمرانی دبیرخانه کل و اعضای هیات رئیسه ایسا، در اولین دستور کار جلسه، عضویت انوشیروان محسنی بندپی سرپرست سازمان تامین اجتماعی در هیات رئیسه ایسا به جایگزینی مرحوم سید تقی نوربخش، به اتفاق آراء به تصویب اعضای هیات رئیسه ایسا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است، در آغاز این جلسه، کنکلوسکی دبیرکل ایسا، با اعلام خبر درگذشت سیدتقی نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی ایران و ابراز تاثر از این ضایعه اندوهناک، همکاری و پشتیبانی همه جانبه وی از فعالیت‌های ایسا را در طول دوره عضویت در هیات رئیسه و کمیته‌های تخصصی ایسا، شایسته تقدیر و تشکر برشمرد. اعضای هیات رئیسه نیز برای ادای احترام به آن مرحوم به مدت یک دقیقه ایستادند.

در ادامه جلسه هیات رئیسه، همچنین گزارش رئیس و دبیرکل ایسا از فعالیت‌ها و روند پیشرفت اجرای برنامه‌های اتحادیه در دوره مدیریت سه ساله ۲۰۱۹- ۲۰۱۷، گزارش خزانه دار و کمیسیون کنترل از وضعیت مالی ایسا لغایت پایان ۲۰۱۸ و گزارش پیشرفت فعالیت‌های انجام شده جهت برگزاری اجلاس جهانی تامین اجتماعی ۲۰۱۹ ارائه شده و به تصویب هیات رئیسه رسیدند.

در جریان این رویداد، کمیته هیات رئیسه ویژه حق عضویت اعضاء به منظور بررسی وضعیت عضویت در ایسا و تصمیم گیری درخصوص درخواست‌های جدید عضویت در اتحادیه، کمیته انتخابات به منظور ارائه گزارش درخصوص روند فراخوان و گزینش نامزد‌های منتخب تصدی پست دبیرکلی اتحادیه، و شورای عالی اتحادیه به منظور تشریح روند برگزاری انتخابات دبیرکل جدید، تشکیل جلسه می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی وزارت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی پارسانیا مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان از راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان خبر داد و گفت: این سایت با هدف انعکاس اخبار و فعالیت‌های شبکه‌های تخصصی سمن ها، ارائه آموزش‌های تخصصی، ایده پردازی، عضویت جوانان و سمن‌های جوانان در شبکه‌ها راه اندازی شده است.

پارسانیا افزود: سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌ها به نشانی اینترنتی snyngo.ir با حضور دبیران ۱۴ شبکه تخصصی سمن‌ها با معاون امور جوانان رونمایی شد.

وی همچنین گفت: این سایت شامل فعالیت‌های ۱۴ شبکه تخصصی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان است و هر شبکه در بخش مربوط به خود کلیه برنامه‌ها و اخبار خود را منتشر می‌کند.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در خصوص بخش‌های دیگر سایت گفت: اخبار مربوط به سمن‌های جوانان را نیز شامل می‌شود و همچنین علاقمندان به عضویت در شبکه‌های سمن‌ها می‌توانند از این سایت اقدام به عضویت کنند.

دیگر خبرها

  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت