Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@03:17:21 GMT

ادعای سان: احتمال جدایی لوکاکو از یونایتد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۹۲۰۳

ادعای سان: احتمال جدایی لوکاکو از یونایتد

روملو لوکاکو ستاره‌ی بلژیکی منچستریونایتد که در هفته‌های اخیر از سوی مورینیو نیمکت‌نشین شده به جدایی از این  تیم در آینده فکر می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌ی بلژیکی منچستریونایتد که دومین فصل حضور خود در اولدترافورد را پشت سر می‌گذارد در هفته‌های اخیر توسط ژوزه مورینیو سرمربی یونایتد نیمکت‌نشین شده و به گزارش روزنامه‌ی انگلیسی سان به همین علت به جدایی از این تیم در آینده فکر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهاجم بلژیکی یونایتد در فصل جدید برای یونایتد تنها 5 گل به ثمر رسانده و هفته‌ی گذشته در مقابل ساوتهمپتون دوازدهمین بازی بدون گلزنی خود برای یونایتد را پشت سر گذاشت. لوکاکو بعد از آن در بازی مقابل آرسنال نیمکت‌نشین بود ولی این اولین باری نبود که مورینیو ستاره‌ی بلژیکی‌اش را نیمکت‌نشین می‌کرد.

 

به گزارش روزنامه‌ی سان، لوکاکو به همراه پل پوگبا و الکسیس سانچز سه بازیکنی هستند که از شرایط این روزهای یونایتد و سرمربی‌اش ژوزه مورینیو راضی نبوده و از وضعیت خود در تیم ناراحت هستند.

 

 

به گزارش سان، لوکاکوی 25ساله اگر نیمکت‌نشینی‌اش توسط مورینیو ادامه داشته باشد به جدایی از یونایتد فکر خواهد کرد. با اینحال سان به این نکته هم اشاره کرده که لوکاکو با منچستریونایتد قراردادی بلندمدت دارد و در صورتیکه خواهان جدا شدن باشد، یونایتد در ازای واگذاری او مبلغی بیشتر از 75 میلیون پوند درخواست خواهد کرد.

 

 

منچستر یونایتد روملو لوکاکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند

رسانه‌های اسرائیلی، صبح امروز (دوشنبه)، خبر دادند چند شهرک‌نشین در غرب قدس اشغالی با خودرو زیر گرفته شده‌اند.

به گزارش فارس، منابع اسرائیلی خبر دادند دست‌کم ۲ شهرک‌نشین به دنبال این اقدام در نزدیکی ایستگاه اتوبوس‌ها در غرب قدس زخمی شده‌اند.

برخی منابع اسرائیلی می‌گویند هنوز انگیزه این اقدام معلوم نیست؛ با این حال، برخی منابع دیگر گزارش داده‌اند که در محل انجام این اقدام سلاح کشف شده است.

نیرو‌های امنیتی رژیم اسرائیل به‌سرعت به محل اعزام شده‌اند و در حال جست‌وجو برای یافتن مجری یا مجریان این عملیات هستند.

بالگرد‌های اسرائیلی نیز به محل ارسال شده‌اند و در تلاش برای شناسایی و به دام انداختن عوامل این عملیات هستند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • ادعای همسر الکسی ناوالنی در مورد پوتین
  • آخرین وضعیت «رویا» درنای بلژیکی + فیلم
  • احتمال جدایی اشکرینیار از پاری‌سن‌ژرمن
  • درخوست جدایی از استقلال؛ خداحافظی زودهنگام نیمکت نشین گران قیمت