Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا محمدناظم‌الشریعه، سرمربی تیم فوتسال گفت:  قهرمانی‌های تیم ملی فوتسال متعلق به مردم ایران است. بعد از لغو بازی با برزیل و تورنمنت قزاقستان تیم ملی تصمیم گرفت در تورنمنت اسلواکی شرکت کند. خوشبختانه تمرینات خود را برای حضور در این تورنمنت برگزار کرده و از طرفی دیگر لژیونرهای تیم ملی در یکی دو هفته قبل از برگزاری این تورنمنت به ما اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظم‌الشریعه درباره بازی‌های تیمش در این تورنمنت گفت: در بازی اول به خوبی توانستیم رقیب دیرینه خود روسیه را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست دهیم. این تیم همیشه درجدول رنکینگ دنیا بالای سر ما بود. بعد از شکست و قهرمانی در این تورنمنت توانستیم یک پله در دنیا صعود کنیم.   وی گفت: در بازی دوم مقابل تیم جوان و بی‌تجربه اسلواکی قرار گرفتیم و ما شناخت کافی از بازیکنان این تیم نداشتیم. البته در این مسابقه کنترل بازی در دست تیم ایران بود اما به خوبی نتوانستیم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم استفاده کنیم و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.    سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه بیان کرد: با یک پیروزی و یک تساوی با چهار امتیاز قهرمانی شدیم اما هدفی که از روز اول کادر فنی در این تورنمنت دنبال می‌کرد آماده نگاه داشتن تیم ملی بود و برای ما پیروزی و قهرمانی مهم نبود. همانطور که گفتم مهم آمادگی تیم ملی بود. امیدوارم بتوانیم همیشه برنامه‌ریزی‌های منظم و بهتری برای تیم ملی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتسال برنا تورنمنت ناظم الشریعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!