Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آژانس ادبی پل از فروش رایت پنج عنوان کتاب دفاع مقدس به انتشارات سما در مصر خبر داد. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

مجید جعفری اقدم، مدیر آژانس ادبی پل، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،‌ از فروش رایت پنج عنوان کتاب حوزه ادبیات دفاع مقدس به انتشارات سما مصر خبر داد و گفت: کتاب‌های «لشکر خوبان» نوشته معصومه سپهری، «پایی که جاماند» نوشته سید‌ناصر حسینی‌پور،‌ «جنگ پابرهنه» نوشته رحیم مخدومی‌، «نورالدین پسر ایران» نوشته معصومه سپهری،‌ «داستان‌های شهر جنگی» نوشته حبیب احمدزاده  به انشارات سما مصر واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروش رایت 3 کتاب دفاع مقدس به ناشر آمریکایی«سوره مهر»‌ و «امیرکبیر» فروش رایت آثارشان را به آژانس پل واگذار کردندفروش رایت 30 اثر در نمایشگاه کتاب تهرانامضای قرارداد فروش رایت 41 اثر ایرانی در نمایشگاه کتاب تهران

وی افزود: این قراردادها در طول دو ماه گذشته  نهایی شده و تقاضاهای ناشران خارجی طرف‌ و قراردادهای کپی رایت این کتاب‌ها، به همراه مدارک و اسناد دیگر، برای بررسی از طریق بارگذاری در سامانه دبیرخانه طرح گرنت، در اختیار مسئولان طرح قرار گرفته‌است.

انتهای پیام/

R1013198/P1013197/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کپی رایت ادبیات دفاع مقدس کتاب و ادبیات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کپی رایت ادبیات دفاع مقدس کتاب و ادبیات کپی رایت ادبیات دفاع مقدس کتاب و ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری

به گزارش خبرگزاری مهر، کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت روز معلم و روز گرامی‌داشت حکیم ابوالقاسم فردوسی دو نمایشگاه کتاب با عنوان «معلم من یک هیولاست! نه، نیستم.» برگزار می‌کند.

در این دو نمایشگاه کتاب‌های فارسی و غیرفارسی به نمایش گذاشته می‌شود. عنوان نمایشگاه با موضوع ۱۲ اردیبهشت روز معلم انتخاب شده است.

اسامی تعدادی از کتاب‌های موجود در این نمایشگاه عبارت است از: «دیدار با آقای عنق» نوشته آر. ال. استاین با ترجمه مسعود ملک‌یاری، «معلم تازه کار» اثر دن گاتمن با ترجمه نسرین شاملو، «پیشتازان ایرانی: روایت زندگی و موفقیت ۱۷ چهره برتر علمی معاصر ایران» نوشته اشکان خسروپور و همکاران، «گوشه دنج کلاس» نوشته دبورا هاپکینسن با ترجمه پریا لطیفی‌خواه.

The dunderheads behind bars by Paul Fleischman, the Swallows by Lisa Lutz

Teachers by Sylvia Ashton-Warner, the Lendry News by Andrew Clements

همچنین به مناسبت ۲۵ اردیبهشت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز پاسداشت زبان فارسی نمایشگاه دیگری از کتاب‌های بزرگسال، مرجع و کودک با موضوع فردوسی در کتابخانه مرجع برقرار است.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند اردیبهشت روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ به کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران کانون مراجعه کنند.

کد خبر 6084339 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها کتابفروشی‌ها آمد
  • تجدیدچاپ پنج‌کتاب بنیاد فارابی برای نمایشگاه کتاب
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد
  • جنگ موقعیت‌های دراماتیکی برای نوشتن دارد