Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «بدون تماشاگر» به کارگردانی امیر اخوین و «گذر لوطی هاشم» به کارگردانی حسین تبریزی عنوان نمایش های تازه ای است که از 20 آذرماه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.

به گزارش شنبه ایرنا از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، نمایش «بدون تماشاگر» به نویسندگی ابوالفضل کاهانی از 20 آذرماه در سالن شماره 2 پردیس تئاتر شهرزاد اجراهای خود را آغاز می‌کند و هرشب ساعت 19 به صحنه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی سرابی و آزاده صمدی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند و تهیه کنندگی آن را سعید خانی برعهده دارد.
خانی که پیش از این به عنوان تهیه کننده و پخش کننده سینما شناخته می شود، در نخستین حضور خود در حوزه تئاتر به سراغ نمایشی با مضمون اجتماعی رفته است.
پیش خرید بلیت های این نمایش طی روزهای آینده در سایت های اینترنتی آغاز خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند به صورت حضوری از گیشه پردیس تئاتر شهرزاد، بلیت های این نمایش را خریداری کنند.
همچنین نمایش «گذر لوطی هاشم»، عنوان نمایش تازه دیگری است که از 20 آذرماه در سالن شماره 1 پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.
ابوالفضل حاجی خانی نویسندگی این نمایش را بر عهده داشته است و روایتگر یک قصه عاشقانه در دوره پهلوی اول است، تمرینات این گروه نمایشی از ماهها قبل آغاز شده و آمادگی های لازم برای اجرای نخست این نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد صورت گرفته است.
«گذر لوطی هاشم» نخستین تجربه کارگردانی حسین تبریزی در حوزه تئاتر است که پیش از این تله فیلم‌هایی را برای صدا و سیما ساخته است و از کارگردانان تلویزیونی محسوب می‌شود.
تبریزی کارگردانی فیلم های «افسونگر» و «مساله میهن، مشکل ملیحه» را در کارنامه خود دارد.
نمایش موزیکال «وامانده تهران!» به نویسندگی و کارگردانی علی شعایی عنوان اثر تازه ای است که در تاریخ 22 و 23 آذرماه؛ پنجشنبه و جمعه در قالب دو اجرا به صحنه خواهد رفت.
نمایش «مده آی سن مدار» به کارگردانی بورژین عبدالرزاقی و با بازی الیکا عبدالرزاقی، احمد ساعتچیان و مهدی بجستانی تا پایان آذرماه امسال به اجراهای خود در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد ادامه خواهد داد و تهیه کنندگی آن بر عهده امین زندگانی است.
نمایش «مثل آب برای شکلات» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی هم عنوان اثر نمایشی است که از تاریخ 14 آذر اجراهای خود را در سالن شماره 1پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده است و اجراهای این نمایش تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت.
رویا نونهالی، بهنام پانیزه، معصومه بیگی، فاطمه جعفری، سارا شاهی، افسانه پرمر، علیرضا سرحدی، مسعود خادمی، سارینا ترقی، فاطمه احسانفر، غزل لوری و محمد شورانی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
فراهنگ ** 7561 ** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تئاتر پرديس تئاتر شهرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر

هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی شمس آذر قزوین مقابل پیکان تهران آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های شمس آذر قزوین و پیکان از ساعت 18:20 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود شمس آذر به پایان رسید.

پوریا سرآبادانی در دقیقه 10 شمس آذر را پیش انداخت، اما حامد پاکدل در دقیقه 89 کار را به تساوی کشاند. در شرایطی که بازی در وقت‌های تلف شده دنبال می‌شد، شمس آذر خیلی زود توسط حسین گودرزی در دقیقه 2+90 گل دوم را زد تا پیروزی را بار دیگر به نام خود ثبت کند.

رضا عادل داور این مسابقه محمد پاپی و فراز امامعلی از شمس آذر و محمد آژیر از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

شاگردان سعید دقیقی با این پیروزی 34 امتیازی شدند و در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. شاگردان رضا عنایتی نیز با 25 امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستادند. این دیدار با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

به گزارش تسنیم، مسابقات این هفته فردا با برگزاری هفت دیدار دیگر پیگیری می‌شود که برنامه آنها در زیر می‌آید:

چهارشنبه 12 اردیبهشت

هوادار تهران - صنعت نفت آبادان، ساعت 17، ورزشگاه پاس قوامین تهران
تراکتور - استقلال، ساعت 17، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
مس رفسنجان - گل گهر سیرجان، ساعت 17:45، ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
ذوب آهن اصفهان - نساجی مازندران، ساعت 18، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
آلومینیوم اراک - فولادخوزستان، ساعت 18:15، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
استقلال خوزستان - ملوان بندر انزلی، ساعت 18:15، ورزشگاه غدیر اهواز
پرسپولیس - سپاهان اصفهان، ساعت 19:30، ورزشگاه آزادی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد