Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:12:40 GMT

۴۴۸۵ واحد مسکن مهر ‌اردبیل تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۹۴۳۱

۴۴۸۵ واحد مسکن مهر ‌اردبیل تکمیل شد

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: سهم استان اردبیل در ساخت مسکن مهر احداث و تکمیل ۴۱ هزار و ۳۷۸ واحد بوده که از این تعداد تاکنون ۴۰ هزار و ۴۸۵ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شهرام باباخانی صبح امروز در جلسه بررسی پروژه مسکن مهر اردبیل اظهار داشت: سهم استان اردبیل در ساخت مسکن مهر احداث و تکمیل 41 هزار و 378 واحد بوده که از این تعداد تاکنون 40 هزار و 485 واحد با اقدامات انجام شده تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در مجموع 893 واحد از سهم استان در پروژه مسکن مهر هنوز تکمیل نشده که عملیات اجرایی این واحدها نیز در حال اجرا و تکمیل شدن است که اغلب واحدهای باقیمانده از این پروژه مربوط به مسکن مهر وحدت بوده و تلاش و جدیت بر تکمیل چرخه پروژه مسکن مهر در استان اردبیل است.

پروژه مسکن مهر اردبیل تا پایان امسال تکمیل می‌شودساکنان شهرک‌های مسکن مهر اردبیل نیاز به خدمات شهری مناسب دارندوزیر راه و شهرسازی: امسال 60 هزار واحد مسکن مهر در اختیار مددجویان در کشور قرار می‌گیرد

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل از پیش‌بینی تکمیل این واحدها تا سال آینده خبر داد و افزود: به دلیل افزایش قیمتی که در ماه‌های اخیر در مصالح ساختمانی شاهد بودیم با وجود عقد قرارداد با پیمانکار اما این واحدها تکمیل نشد و برای تسریع در اجرای و تکمیل پروژه قرارداد را با پیمانکار پروژه لغو و ناگزیر به عقد قرارداد با پیمانکار جدید شدیم.

باباخانی گفت: انتظار می‌رود پیمانکار این پروژه با عمل به تعهدات خود و رفع مشکلات در این پروژه زمینه برای بهره‌برداری از این واحدها را نیز فراهم آورد تا بتوانیم با تکمیل و تامین زیرساخت‌های لازم شاهد تحویل این واحدها به متقاضیان باشیم.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه در پروژه‌های به بهره برداری رسیده شاهد اجرای آسفالت معابر و محوطه و تامین آب، برق و گاز هستیم، تصریح کرد: هشت باب مسجد و نیز مدرسه نیز در این شهرک‌ها احداث شده و براساس هماهنگی‌های انجام شده با نوسازی مدارس، با مشارکت خیرین شاهد بهره‌برداری از مدارس در این شهرک‌ها در اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر و نمین تا آغاز سال تحصیلی آینده خواهیم بود.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان

اسدالله پناه یزدان گفت: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی دولت به شمار می‌رود که تا کنون بخش زیادی از مردم به امید خانه دار شدن در این طرح برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده اند.

وی افزود: در شهرستان گرگان طی دو سال، تعهد ساخت ۱۱ هزار و ۶۳۰ واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که تا کنون ۴۰ هزار و ۸۹ متقاضی در این شهرستان ثبت نام کرده اند.

پناه یزدان ادامه داد: همچنین ۹ هزار و ۴۶۴ واحد زمین در گرگان تامین شده که سه هزار و ۹۱۲ واحد مسکن حمایتی در دست احداث است.

وی افزود: پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان یکی از پروژه‌های فعال سطح شهرستان است که در حال حاضر این پروژه ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان از پیشرفت رو به رشد پروژه سخن گفت و ادامه داد: خدمات زیربنایی اعم از آب و فاضلاب، برق و گاز به طور کامل در این پروژه مهیا است.

وی در انتها یادآور شد: این پروژه در عرصه‌ای به مساحت ۹ هزار و ۶۰۰ متر مربع و به پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع