Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان با بیان اینکه ۵۳ میلیارد تومان سهمیه استان از اسناد خزانه اسلامی باقی مانده است که هنوز جذب نشده است، گفت: دستگاه‌ها باید جذب اوراق تسویه و اسناد خزانه را جدی بگیرند. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

سید ناصر محمودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: 53 میلیارد تومان سهمیه استان از اسناد خزانه اسلامی باقی مانده است که هنوز جذب نشده و در خواست می‌کنم تا مدیران با توجه به مدت دو هفته باقی مانده در این زمینه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی استفاده دستگاه‌های اجرایی استان همدان از اسناد خزانه اسلامی و اوراق تسویه خزانه را بهترین فرصت برای پرداخت بدهی‌ دستگاه‌های دولتی عنوان کرد و افزود: استاندار همدان یک هفته به مدیران دستگاه های اجرایی فرصت داد تا در این زمینه اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های اصولی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت یازدهم و دوازدهم استفاده از ابزارهای نوین مالی بوده و هست بیان کرد: در این راستا بخشی از اعتبارات پیش بینی شده در بودجه بر اساس مفاد قانون برنامه ششم توسعه استفاده از ابزارهای نوین مالی شامل اسناد خزانه اسلامی و اوراق تسویه خزانه جایگزین تخصیص اعتبارات نقدی شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان عنوان کرد: بر این اساس فرصتی در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار داده شده که از دو ابزار اسناد خزانه اسلامی و اوراق تسویه برای پرداخت بدهی‌های خود به اشخاص حقیقی و حقوقی استفاده کنند.

اصلاح بخشی از بودجه 97 درباره اسناد خزانه اسلامی15 میلیارد ریال حقوق دولتی معادن استان اردبیل به خزانه واریز شددستگاه‌های اجرایی استان مرکزی تاکنون موفق به جذب اعتبارات اسناد خزانه امسال نشده‌اند

محمودی بر استفاده دستگاه های اجرایی استان از این فرصت برای تهاتر بدهی‌ها، بر افزایش درآمد استان نیز با استفاده از این روش‌ها برای پرداخت بدهی‌ها تاکید کرد و گفت: 48 دستگاه اداری و 27 شهرداری در استان در مجموع 48 میلیارد تسهیلات جذب نشده دارند.

وی اعلام کرد: خوشبختانه نرخ تبدیل اوراق اسناد خزانه‌ای که در بورس انجام می‌شود به عنوان هزینه‌های قابل قبول پیمانکاران به شرکت‌ها پذیرفته می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41405/P1336/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سردار فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در یادواره ۴۳ شهید معلم و شهدای مدافع حرم تویسرکان با بیان اینکه اقدام حماس در عملیات طوفان الاقصی، اقدامی پیشدستانه و در برابر سال‌ها محاصره و جنایت رژیم صهیونیستی بر غزه است، گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیمنه و هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد