Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@21:15:58 GMT

قیمت مصوب هر کیلو برنج خارجی 8 هزار تومان

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۹۵۳۷

به گزارش اکوفارس، مسیح کشاورز دبیر انجمن برنج کشور از رفع ممنوعیت واردات برنج طی یک هفته اخیر خبر داد و گفت: با توجه به آنکه تا پایان سال زمان زیادی باقی نمانده است، ثبت سفارش برای واردات برنج در حال انجام است.

وی افزود: برای تنظیم بازار شب عید و جلوگیری از کمبود، افزایش قیمت و گران فروشی باید 300 تا 400 هزارتن برنج وارد کشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز درباره آخرین وضعیت بازار برنج خارجی بیان کرد: با اختصاص ارز 4200 تومانی به واردات بعید است که نوسان خاصی در سطح عرضه اتفاق بیفتد چرا که قیمت‌های جهانی تغییر چندانی نداشته است.

دبیرانجمن واردکنندگان برنج در پاسخ به این سوال که دلیل نوسان قیمت برنج در هفته های اخیر در سطح خرده فروشی چیست، گفت: قبل از آزاد شدن ثبت سفارش برنج و کمبود در انبارها،برخی خرده فروشان به بهانه کمبود اقدام به افزایش قیمت در سطح بازار کردند که پیش بینی می شود  ورود محموله های برنج از هفته آینده بر سطح قیمت ها تاثیر بسزایی دارد.

وی در پایان قیمت مصوب هر کیلو برنج خارجی در خرده فروشی ها را 8 هزار تومان اعلام کرد و افزود: فروش با نرخ های بالاتر تخلف به شمار می رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • بازار لاستیک ترمز برید