Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه سرهنگ عزیز الهیاری فرمانده انتظامی منطقه کنگاور گفت: پس از اطلاع ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگاور از ورود یک محموله مواد مخدر از نوع هروئین به محدوده شهرستان، خودرو حامل مواد در چتر اطلاعاتی ماموران قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود:محموله فوق در بدو ورود به منزل قاچاقچیان، با اقدامات عملیاتی سریع و غافلگیر کننده ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگاور به مقدار 4 کیلو گرم مواد مخدر هروئین از قاچاقچیان کشف و ضبط شد
وی افزود: در این رابطه دو نفر دستگیر شده و پرونده قضایی برای ایشان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ عزیز الهیاری خاطرنشان کرد: مبارزه جدی با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد به گونه‌ای که میزان کشفیات مواد مخدر در ۸ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۲۸ درصد افزایش یافته است.
الهیاری ضمن تقدیر از مشارکت مردم در همیاری پلیس به ویژه در زمینه مبارزه با مواد مخدر گفت: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را با شماره‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به ماموران پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه پرونده قضایی قاچاقچیان هروئین فشرده مقام قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان میناب ۱۹۸ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی افزود: قاچاقچیان با مشاهده ماموران متواری شدند که خودروی پراید اسکورت قبل از ایست بازرسی شهید چغازردی و خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار مواد مخدر در روستای چاه اسماعیل توقیف شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۴ قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • بیش از ۶۰۴ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد
  • نزدیک به ۶۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد