Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هاشمیان در خصوص آخرین جزئیات پرونده فوت دو کودک نوکنده ای گفت: شهرداری نوکنده، اداره منابع آب و حفرکنندگان گودال از مقصران این حادثه اعلام شدند.

هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در خصوص آخرین جزئیات پرونده فوت دو کودک نوکنده‌ای گفت: بر اساس اعلام نظر کارشناسی، شهرداری نوکنده به علت رفع نکردن خطر یا کاهش خطر با نصب تابلو‌های هشدار دهنده در محل تلاقی خیابان به بستر رودخانه و همچنین اقدام نکردن برای رفع خطر و هم سطح نکردن بستر رودخانه در محل گودال مورد نظر، مقصر شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هادی هاشمیان افزود: اداره منابع آب کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان هم به دلیل بی توجهی به خطر موجود در بستر رودخانه و نصب نکردن تابلو‌های هشداردهنده در زمینه ممنوعیت و جلوگیری از ایجاد گودال در بستر رودخانه، در بروز این حادثه تلخ مقصر است.

هاشمیان ادامه داد: حفرکنندگان گودال هم با حفر این گودال غیرایمن در بروز این حادثه نقش دارند.

به گفته هاشمیان، با پیگیری‌های انجام شده نظریه کارشناسی به دادگاه اعلام و به طرفین پرونده هم ابلاغ شد.   آبان امسال دو کودک ۷ و ۴ ساله در گودال آب در نوکنده غرق شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری گلستان نظریه کارشناسی هاشمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد

 منصوری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در حال حاضر، در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲/۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • مرگ تلخ یک کودک در رودبار
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت