Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@23:41:07 GMT

سراج: سرجیو باید در نیم فصل خودش را نشان می داد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۹۷۴۹

سراج: سرجیو باید در نیم فصل خودش را نشان می داد

شکست صنعت نفت در جام حذفی در آستانه بازی آخر این تیم در لیگ برتر برابر سایپا شرایط را بحرانی تر کرد.

به گزارش" ورزش سه" می گویند فوتبال تنها دلخوشی مردم آبادان است و وقتی این تیم نتیجه نمی گیرد حال شهر خوب نیست. حالا برزیل خوب نتیجه نمی گیرد و این تنها دلخوشی هم انگار وجود ندارد. بهنام سراج مهاجم سابق صنعت نفت و مربی فصل گذشته این تیم درباره شرایط اینروزهای صنعت گفت:« ببینید تیمی که تغییر و تحول زیادی در آن ایجاد شود ممکن است دچار چنین شرایطی شود مگر اینکه تغییر و تحولات آنقدر قوی باشد که در زمان کوتاه نتیجه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعت نفت هم در این فصل تغییر و تحول در کادرفنی و بازیکنان داشته است.» او درباره کار سرجیو گفت:« من چون خودم یک مربی هستم دوست ندارم راجع به مربی دیگری صحبت کنم اما واقعیت این است که به عنوان یک مربی خارجی یک نیم فصل فرصت خوبی بود تا خودش را نشان دهد. خب این اتفاقی که امروز رخ داده می توانست توسط یک مربی ایرانی متوسط هم انجام بشود. پائولو سرجیو به نظر من انتظارات را به عنوان یک مربی خارجی برآورده نکرد. هرچند من کار او را از نزدیک ندیدم و نمی توانم واقعا نظر قطعی بدهم.»


او اضافه کرد:« سرجیو آدم بسیار باشخصیت و خوبی است اما صنعت نفت به یک مربی خوب نیاز دارد. سال گذشته هرچه بود گذشت و احساس می کنم تیم دارد به عقب بازمی گردد. به نظر من مدیریت باشگاه باید فکراساسی برای این موضوع بکند.»


سراج با اشاره به شرایط فنی تیم هم گفت:« صنعت نفت آبادان تنها دلخوشی مردم این شهر است و موفقیت تیم واقعا باعث شادی مردم و خانواده ها می شود. متاسفانه موضوعی که هست صنعت نفت در تیم های پایه هم عملکرد خوبی نداشته است و شرایطی که باید پیش می آمد که تیم های پایه رشد کنند به وجود نیامد. شاید این به خاطر مسایل مالی باشد چون مربیان تیم های پایه هم گله مند هستند.»


مهاجم سابق پرسپولیس افزود:« من اصلا چیزهایی چون مربی و یا بازیکن بومی یا ایرانی و خارجی را قبول ندارم اما وقتی مربی از کشور دیگر می آوریم باید برای ما آورده داشته باشد. آن هم در آبادان که مردمش واقعا برای غریبه ها احترام خاصی قائل هستند. اما نیم فصل تمام شده و نتایج تیم را می بینیم و ممکن است در هفته آخر جایگاه تیم از سیزدهم هم تغییر کند. به نظر من فوتبال یک کار گروهی است و مساله بیرون زمین حتی از درون زمین هم مهمتر است. من چیزهایی را می بینم و احساس می کنم کسان دیگری شیطنت کرده و کاسه کوزه ها را بر سر مدیرعامل می شکنند. فوتبال برد و باخت دارد اما تیمی که ساختار درستی حتی در بیرون زمین داشته باشد می تواند از شرایط بحرانی هم خارج شود.»


او اضافه کرد:« شاید مسایل مالی نگذاشته اما صنعت نفت به بازیکن خوب نیاز دارد. من دور هستم از تیم و نمی دانم اما فکر می کنم در نقل و انتقالات صنعت نفت باید چند بازیکن خیلی خوب بگیرد تا بتواند شرایط را تغییر بدهد.» سراج درباره فضای آبادان هم گفت:« من خودم کارم مربیگری است و نمی خواهم واقعا شرایط تیم را الان نقد منفی کنم اما شرایط تیم واقعا بد است. وظیفه همه ما هم هست که از تیم حمایت کنیم اما چون با مردم آبادان هستیم، می بینیم مردم دلخوش نیستند. اگر این فوتبال را از مردم آبادان بگیرید هیچ چیز دیگری برای این مردم وجود ندارد. امیدوارم مسئولان آستین بالا بزنند و یک بار برای همیشه مشکل این تیم را حل کنند. حق این فوتبال با اینهمه عشق و سابقه در تاریخ فوتبال و استعداد واقعا این نیست که یک بار بتواند سهمیه بگیرد؟ یا برسد به سه تیم بالای جدول؟ انشالله یک همت جمعی شود و مسئولان بلند پایه کاری که باید را انجام بدهند.»

 

صنعت نفت آبادان بهنام سراج

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم آبادان در حمایت از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان ، صدها نفر از مردان و زنان اعم از خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم یکشنبه شب به شکرانه پاسخ قاطع و بازدارنده شب گذشته نیروهای مسلح ایران با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی در انتقام حمله هوایی صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری ایران در میدان انقلاب این شهر تجمع کردند.

مردم آبادان در این تجمع با حمل پرچم‌ فلسطین و پلاکاردهای نصر من الله و فتح قریب و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از کشتار وحشیانه ملت مظلوم غزه از سوی رژیم اشغال‌گر قدس اعلام کردند.

همچنین دهها نفر از موتورسواران در حالی که پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت را حمل می کردند در خیابان های مرکزی شهر به شادی پرداختند.

بامداد یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در کشور سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایرانی خبر داد.

دیگر خبرها

  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • کوکی‌های شخص ثالث از کروم حذف می‌شوند؟
  • تغییر گسترده کروم گوگل؛ تهدیدی برای اینترنت رایگان
  • اجتماع مردم آبادان در حمایت از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران
  • مشکلی برای تامین بنزین در آبادان وجود ندارد
  • حمایت مردم جنوب غرب خوزستان از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی