Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جدید‌ترین سری مستند مسابقه «فرمانده» که از ۲۴ آبان ماه ۹۷ فیلمبرداری خود را در مناطق بکر و دیدنی منطقه سیستان و بلوچستان آغاز کرده است، مراحل نهایی خود را در چابهار فیلم برداری می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی میزان به نقل از  روابط عمومی پروژه، جدید‌ترین سری مستند مسابقه «فرمانده» که از ۲۴ آبان ماه ۹۷ فیلمبرداری خود را در مناطق بکر و دیدنی منطقه سیستان و بلوچستان آغاز کرده است، مراحل نهایی خود را در چابهار فیلم برداری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مستند مسابقه که با ثبت نام بیش از ۴۴ هزار نفر تا پایان تابستان ۹۷ وارد مرحله انتخاب شرکت کنندگان شد، با پایش ابتدایی داوطلبان در نهایت با شرکت حدود ۸۰۰ نفر در پایگاه بیست رمضان نیروی زمینی سپاه در جاده تهران به قم، دومین مرحله غربال‌گری خود را طی سه روز به پایان رساند.


پس از آن با شروع مرحله نهایی مسابقه، از ۲۴ آبان ماه یازده شرکت کننده راهی منطقه کویری زاهدان برای شروع رقابت اصلی مستند مسابقه فرمانده شدند. در این رقابت سخت و نفس گیر که در استان سیستان و بلوچستان و مناطق دیدنی آن فیلمبرداری شد، در نهایت دو نفر به عنوان برگزیدگان نهایی برای مسابقه فینال انتخاب گردیدند.
بخش پایانی مسابقه در منطقه «دَرَک» به عنوان حاشیه ای‌ترین منطقه استان سیستان و بلوچستان و در نقطه صفر مرزی فیلمبرداری شد.
مستند مسابقه فرمانده ۵ با پایان مراحل ضبط و شروع مراحل تدوین و صدا گذاری، نوروز امسال از شبکه‌های مختلف سیما به نمایش گذاشته می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مستند مسابقه فرمانده چابهار فیلمبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد

 علی سرگزی در پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری با عنوان "سی ترمی" اظهار کرد: این جشنواره به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان و فرمانداری زهک و هنرمندان این منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: ما به عنوان متولیان فرهنگی و هنری هر برنامه‌ای که موجب شادی و نشاط دل‌های مردم شود را با هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان حمایت می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری این منطقه از سوی رهبر معظم انقلاب به تنگه احد، بیان کرد: مردمان غیور و دلاور سیستان نه تنها به گردن این استان بلکه به گردن ایران حق دارند.

وی با تاکید بر توسعه سیستان در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری ادامه داد: هر آنچه که ما انجام می‌دهیم وظیفه ما است و ما خدمتگزار مردم هستیم و هیچ وظیفه‌ای هم جز خدمت گذاری نداریم.

سرگزی تاکید کرد: در سیستان و بلوچستان چرخ فرهنگ و هنر به همت مردم و دستگاه‌های متولی فرهنگی و هنرمندان و پیشکسوتانی که ما را در این امر یاری می‌کنند در حال چرخش است.

وی با اشاره به شور و نشاط حاکم در منطقه سیستان به واسطه ورود آب، افزود: امیدواریم این موهبت الهی ادامه پیدا کند و آنچه سیستان را زنده نگه می‌دارد آب است و پس از آن فرهنگ و هنر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند