Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز(شنبه) و در حاشیه بازدید از نمایشگاه رونمایی از دستاوردهای فنی و تخصصی نداجا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آنچه در این نمایشگاه شاهد هستید بخشی از بلوغ، توانایی و خودکفایی مجموعه نیروی دریایی ارتش است، گفت: همزمان با سایر بخش‌های کشور شامل وزارت دفاع و سایر مجموعه‌های علمی و تحقیقاتی به سطحی از توانمندی‌ رسیدیم که قادریم آن چیزی را که مجموعه نیروی دریایی برای دفاع از تمامیت آب‌های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و منافع کشور در دریا نیاز دارد را به صورت کاملا بومی در کشور بسازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این توانمندی‌ها نشان می‌دهد که نسل انقلاب اگر به پا خیزد، هیچ تهدیدی بر آن اثرگذار نیست.

منبع: نماینده

کلیدواژه: خانزادی دریادار نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات مهم فرمانده ارشد ارتش درباره استقرار ناوگروه‌های ایران در دریاها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، درباره حضور نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی، اظهار کرد: در حال حاضر دو ناوگروه نیروی دریایی ارتش در حال انجام ماموریت در آب‌های بین‌المللی هستند.

وی در گفتگو با ایسنا، ادامه داد: یک ناوگروه در خلیج عدن و دیگری در شمال اقیانوس حضور دارد.

نیروی دریایی ارتش از سال ۸۸ با هدف تامین امنیت کشتی های تجاری کشورمان در برابر دزدی دریایی در خلیج عدن به ماموریت‌ رفت. نیروی دریایی در دریای عمان، شمال اقیانوس هند، خلیج عدن و تنگه باب‌المندب حضور دائمی دارد و در این سال‌ها بیش از ۹۴ ناوگروه به این ماموریت‌ها اعزام شده‌اند. در این مدت نیروی دریایی بارها کشتی های تجاری کشورمان یا سایر کشورها در برابر دزدی دریایی محافظت کرده است.

البته به جز مناطق ذکر شده، نیروی دریایی تاکنون به دریای مدیترانه، سیاه، شرق اقیانوس هند، اقیانوس آرام و اطلس هم رفته است. مهمترین ماموریت نیروی دریایی مربوط به ناوگروه ۸۶ این نیرو است که در مهر سال ۱۴۰۱ ماموریت خود را برای سفر به دور دنیا آغاز کرد. این ناوگروه که شامل ناوشکن دنا و ناوبندر مکران بود در ۲۲۰ روز توانست ماموریت خود را انجام دهد و از اقیانوس هند، آرام و اطلس عبور کرد و در کشورهای هند، اندونزی، برزیل، آفریقای جنوبی و تانزانیا پهلو گرفت.

نیروی دریایی ارتش سه فرماندهی در اقیانوس‌های آرام، اطلس و هند تاسیس کرده‌ و برنامه بعدی این نیرو استقرار دائم در این فرماندهی‌ها است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897312

دیگر خبرها

  • تاسیس «نیروی پشتیبانی اطلاعاتی» در ارتش چین
  • ناوگروه‌های ایران در کدام دریاها هستند؟
  • رایزنی عربستان و پاکستان در خصوص همکاری در زمینه دفاع هوایی
  • اظهارات مهم فرمانده ارشد ارتش درباره استقرار ناوگروه‌های ایران در دریاها
  • ناوگروه‌های ایران در کدام دریا‌ها هستند؟
  • ارتش برای حفظ تمامیت ارضی کشور همواره پا به رکاب است
  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد