Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارک علم و فناوري گلستان از برگزاري رويداد بزرگ استارت‌آپی صنايع تبديلي و تكميلي كشاورزي از (۲۷ تا ۲۹ آذر) در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومي پارک علم و فناوري گلستان، عماد آيداني با تبریک فرارسيدن هفته پژوهش به اساتيد، دانشجويان، اعضاي هيئت‌علمي دانشگاه‌ها، نخبگان، فناوران، نوآوران و تمامی فعالان اين عرصه، بيان داشت: يكي از مهمترين برنامه‌هاي پيش روي ما براي گراميداشت اين هفته، برگزاري رويداد بزرگ استارت‌آپ صنايع تبديلي و تكميلي كشاورزي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پارک علم و فناوري گلستان، فعاليت 45درصد صنايع كوچك استان در حوزه صنايع تبديلي و تكميلي بخش كشاورزي و عملكرد بسيار خوب دانشگاه‌هاي استان در زمينه حوزه صنايع تبديلي، صنايع غذايي و حوزه كشاورزي را مهم‌ترين انگيزه براي برگزاري اين رويداد عنوان كرد و گفت: اين ظرفيت عظيم در استان وجود دارد كه بتوانيم با برگزاري اين رويداد از ايده‌هاي خلاقانه و فناورانه اساتيد، دانشجويان، محققان و نخبگان مهارتي بهره‌مند شده و بخشي از مشكلات صنعت استان در حوزه صنايع تبديلي و تكميلي را مورد بررسي قرار دهيم.

 

آیدانی افزود: برنامه ويژه‌اي براي حضور صاحبان صنايع و سرمايه‌گذاران در اين رويداد داريم كه ارتباط بين صنعت و دانشگاه و ارتباط بين فناوري و حوزه‌هاي صنعتي را بيش از پيش تقويت نماييم؛ قطعا در اين رويداد با ايده‌هاي جديدي كه در حوزه‌هاي صنايع تبديلي و تكميلي كشاورزي وجود دارد، نوآوري و فناوري‌هاي جديد به صنايع معرفي خواهد شد.

 

معاون پارک علم و فناوري گلستان ادامه داد: دانشجويان و تمامی علاقه‌مندان به حضور در اين رويداد مي‌توانند ايده‌هاي خود را مطرح نموده و در تيم‌هاي مختلف عضو شوند و كار تيمي را در اين رويداد تمرين كنند؛ همچنين با عضويت در اين تيم‌ها مي‌توانند تيم‌سازي و چگونگي ارائه طرح‌ها به سرمايه‌گذاران و بحث مدل كسب‌وكار را ياد بگيرند و گامي بزرگ بسوي كارآفريني برداشته و كارآفريني را در معناي عملي تجربه کنند.

 

وي در ادامه به حضور صنايع بزرگ كشور و استان، اساتيد، دانشجويان و اعضاي هيئت‌علمي دانشگاه‌ها و مراكز علمي‌تحقيقاتي و نخبگان مهارتي و تمامی علاقه‌مندان به حوزه كسب‌‎وكار و كارآفريني در اين رويداد اشاره كرد و گفت: در خلال برگزاري اين رويداد، منتورهاي مجرب و قوي‌اي حضور خواهند يافت و تيم‌ها و افراد مي‌توانند با بهره‌مندي از اين ظرفيت بزرگ، تجربيات بسيار خوبي را در باب بررسي روند شكل‌گيري يک كسب‌وكار و احتمالا ايجاد كسب‌وكار بوسيله ايده‌هايي كه ارائه مي‌شود، بدست آورند.

 

آيداني تمامي شركت‌كنندگان در اين رويداد را برندگان واقعي اين رويداد اعلام كرد و افزود: هر كسي كه در اين رويداد حضور پيدا مي‌كند، قطعا برنده است؛ چراكه به لحاظ كسب‌وكار و تجربه و بحث‌هاي علمي، فني، مالي و بازار اطلاعات بسيار زيادي را بدست مي‌آورد و به دانش بسيار مناسبي براي راه‌اندازي آن كسب‌وكار مجهز مي‌شود.

 

وی همچنين به جوايز و حمايت‌هاي پيش‌بيني شده توسط پارك علم و فناوري گلستان، شركت شهرک ‌هاي صنعتي، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامي استان و دانشگاه منابع طبيعي و علوم كشاورزي گرگان براي ايده‌هاي برتر در اين رويداد اشاره كرد و گفت: براي تيم نخست مبلغ 50 ميليون ريال، تيم دوم مبلغ 30 ميليون ريال و تيم سوم 20 ميليون ريال جايزه نقدي درنظر گرفته شده است. ضمنا شركت شهرک‌هاي صنعتي استان نيز به ايده‌هاي برتر تا سقف 200 ميليون ريال كمک ‌هاي مالي بلاعوض براي راه‌اندازي كسب‌وكار، حضور در نمايشگاه‌ها و ... انجام مي‌دهد.

 

معاون پارک علم و فناوري گلستان تصريح كرد: همچنين ايده‌هاي برتر در اين رويداد مي‌توانند در مركز رشد پارک جذب گردند و از حمايت‌هاي مادي و معنوي بسيار زيادي كه پارك مي‌تواند براي تيم‌هاي برنده داشته باشد، استفاده کنند.

 

وي خاطرنشان کرد: تمامي تيم‌هاي تشكيل شده در اين رويداد هم مي‌توانند با شرايط مناسبي كه بدست مي‌آورند، از خدمات پارک و مركز رشد بهره‌مند شوند.

 

لازم به ذكر است، رويداد استارت‌آپ صنايع تبديلي و تكميلي كشاورزي از (27 تا 29 آذر) امسال در محل دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان مي‌توانند جهت ثبت‌نام و شركت در اين رويداد بزرگ حداكثر تا تاريخ 24 آذرماه با مراجعه به وبسايت WWW.APIEVENT.IR نام‌نويسي کنند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس مشهد خطبه نماز جمعه بیرجند حوزه هنری شهرداری اصفهان استان سمنان استارت آپ گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: جایگاه کشوری پارک علم و فناوری استان از بیست‌وششم کشور به سیزدهم ارتقا یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، علی قربانی امروز _ چهار شنبه پنجم اردیبهشت_ در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه انتقال آب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری را حلقه واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت ۳۰ هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیرخانه کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه‌ی ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان توصیف کرد و افزود: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحدهای زیر مجموعه عملاً وجود ندارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از رفع موانع ضابطه‌ای شهرداری در خصوص استقرار شرکت‌های فناوری در پارک علم و فناوری خبر داد و خاطرنشان کرد: رتبه پارک استان که در سال گذشته ۲۶ کشوری بود، امسال با ۱۳ رتبه ارتقا به ۱۳ کشوری رسیده است.

کد خبر 747455

دیگر خبرها

  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی