Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت چینی هوآوی که این روزها رقابت خود را با سامسونگ بیشتر از پیش کرده، در نظر دارد اولین گوشی هوشمند خود را با حفره روی نمایشگر معرفی کند و سامسونگ را کنار بزند. رندرهایی که به تازگی از شرکت هوآوی در فضای مجازی منتشر شده‌اند، خبر از این می‌دهند که اولین گوشی هوآوی با حفره روی نمایشگر می‌تواند nova 4 باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی پشت این گوشی چیزی شبیه به P20 Pro است. جلوی این گوشی نشان می‌دهد که صفحه نمایش آن حفره‌ای در سمت چپ بالایی گوشی دارد که محل قرار گیری دوربین سلفی در آن است. این دقیقا همان چیزی است که هوآوی چند وقت پیش در شبکه اجتماعی خود پوستری از آن به نمایش گذاشته بود و چندی پیش در فضای مجازی پیچیده بود چرا که هوآوی قصد دارد این گوشی را زودتر از گوشی دارای نمایشگر Infinity-O سامسونگ معرفی کند.

هوآوی برای اینکه رقابت خود را تنگاتنگ‌تر از پیش کند، حتی یک ویدئو هم به صورت زنده از طریق اینترنت پخش کرد که نمونه اولیه دستگاهی با چنین حفره‌ای را نشان می‌داد که گفته می‌شد پایه‌ای برای گوشی آینده هوآوی خواهد بود. مسلما، برای جلوگیری از نشان دادن برند نمونه اولیه، ارائه‌دهندگان این ویدئو تلاش می‌کردند که پشت دستگاهی که در دستان آن‌ها بود، نشان ندهند.

احتمال دارد شرکت هوآوی برای تولید نمایشگر nova 4 مانند گوشی‌های سامسونگ به سراغ شرکت BOE برود و LCD گوشی‌ها خود را به این شرکت سفارش دهد. این مسئله دلیل شباهت طراحی نمایشگر و محل قرارگیری حفره روی نمایشگر در گوشی‌های دو شرکت هوآوی و سامسونگ توضیح می‌دهد.

در ادامه تصاویری از رونمایی نمونه اولیه‌ای از گوشی هوآوی nova 4 را مشاهده کنید که این شرکت از طریق استریم آن در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید: اوپو از تولید گوشی هوشمند تاشوی خود خبر داد

انتهای پیام/

رندرهای nova 4 هوآوی از حفره نمایشگر این گوشی خبر دادند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟

ایتنا - بررسی آخرین بروزرسانی قیمت‌ها در بازار موبایل ایران نشان می‌دهد گوشی‌های میان‌رده از برندهای مختلف طیف متنوعی از قیمت‌ها را از حدود چهار تا بیست میلیون تومان در بر می‌گیرند.
در بخش میان‌رده‌های اقتصادی، گوشی‌هایی چون گلکسی A05s سامسونگ با قیمت 4.7 میلیون تومان و ردمی A2 پلاس شیائومی با قیمت 3.8 میلیون تومان گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای به شمار می‌روند.

در رده میان‌رده‌های متوسط قیمت، گوشی‌هایی مانند گلکسی A15 سامسونگ با 5.8 میلیون تومان، ردمی A3 با 5.4 میلیون و ردمی 13C با 6.3 میلیون تومان جای می‌گیرند.

اما اگر بودجه بالاتری داشته باشید، می‌توانید از میان‌رده‌های امسال شیائومی و سامسونگ یک گزینه مناسب انتخاب کنید.

 

پوکو X6 پرو با قیمت 18.5 میلیون تومان و ردمی نوت 13 پرو پلاس با 23 میلیون تومان از گوشی‌های جذاب این بخش هستند. همچنین گلکسی A54 سامسونگ با 16 میلیون تومان نیز یک انتخاب خوب محسوب می‌شود.

برای علاقه‌مندان به برند اپل نیز آیفون 13 با قیمت 40 میلیون تومان و آیفون 13 پرو مکس با 120 میلیون تومان از گزینه‌های موجود در بازار به شمار می‌آیند.

کارشناسان معتقدند انتخاب یک گوشی میان‌رده مناسب نیازمند در نظر گرفتن جنبه‌های مختلف از جمله میزان بودجه، اولویت‌های کاربری و ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز است. آنها توصیه می‌کنند که علاوه بر قیمت، به مشخصات فنی گوشی نیز توجه کافی شود تا محصول انتخابی در نهایت رضایت کاربر را تامین کند.

با وجود تنوع قابل توجه در عرضه گوشی‌های میان‌رده، به نظر می‌رسد موبایل‌های شیائومی و سامسونگ همچنان از محبوبیت بیشتری در میان کاربران ایرانی برخوردار باشند. این محبوبیت را می‌توان در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار مشاهده کرد که غالبا توسط برندهای یادشده تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • گلکسی M۵۵ رونمایی شد؛ دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، شارژ ۴۵ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز
  • گلکسی A۵۵ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • گلکسی A۵۵ سامسونگ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • گلکسی A55 سامسونگ قابلیتی دارد که حتی گلکسی S24 هم ندارد!
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۸ فروردین)
  • گوشی ریلمی 12X چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۸ فروردین)
  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟
  • تبلت سامسونگ گلکسی Tab S۱۰ Plus چه زمانی عرضه می‎‌شود؟
  • علت «بوی بد» قلم گوشی‌های پرچمدار سامسونگ چیست؟