Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مالکین اراضی شخصی در شهرستان تنگستان گفت: طی تماس تلفنی تخلفات کارمند به شهردار یکی از بخش های تنگستان گزارش داده شد که شهردار در پاسخ اظهار داشت اطلاع کامل از تخلف کارمند دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ شهرداری یکی از نهادهایی هستند که باید خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی به همه شهروندان ارائه دهند و برنامه زمان بندی شده جهت ساماندهی ساخت و ساز شهرها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برخی از کارکنان در شهرداری ها با توجه به اینکه اطلاعاتی از وضعیت جامع شهری دارند اقدام به تخلفاتی از قبیل دلالی به سمت اراضی ملی می کنند که تا کنون افراد بسیاری توسط سازمان های نظارتی کشف و جهت اثبات جرم به مراجع قضایی معرفی شده اند.

در یکی از مناطق شهرستان تنگستان بخش قابل توجهی از اراضی ملکی وجود دارد که تاکنون اقدامی جهت تفکیک یا واگذاری انجام نشده است و همچنان وارثین در حال اختلافات شخصی و خانوادگی هستند که نیاز است مجموعه های متولی جهت دفاع از حقوق شهروندان و مالکین اقدام جدی انجام دهند تا جامعه دچار آسیب های اجتماعی بعدی نشوند.

این اختلافات شخصی وارثین باعث شده است تا برخی افراد سودجو در قالب دلالی به یک سمت ماجرا کشیده شده و موجب پایمالی حقوق دیگران شوند.

 یکی از مالکین اراضی ملکی در شهرستان تنگستان به سپاس گفت: یکی  از کارکنان شهرداری مدتی است با دلالی به سمت یکی از طرفین دعوا سوق پیدا می کند و در خصوص زمین های شخصی شهرستان  تنگستان اقدام به صدور مجوز می کند که این موضوع موجب نارضایتی بین شهروندان شده است.

این مالک اظهار کرد: تخلفات کارمند به شهردار گزارش که شهردار در پاسخ اظهار اطلاع کامل از تخلف کارمند داشت و قول جابجایی و برخورد با این متخلف داده است.

وی افزود: نیاز است دستگاه های نظارتی به تخلفات انجام شده در شهرداریها رسیدگی و با متخلفین حوزه اراضی ملی و شخصی برخورد کنند تا زمین خواری در استان بوشهر به صفر برسد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتن وام با جسد ضامن + عکس

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از میرر، روز سه شنبه اریکا دسوزا ویرا نونس به همراه عمویش راهی بانکی در ریودوژانیرو شد تا وام بگیرد. قرار بود عمویش به عنوان ضامن در بانک حضور یافته و چند سند را امضاء کند. ویرا به سراغ عموی ۶۵ساله‌اش رفت تا همراه او به بانک برود اما قبل از اینکه از خانه خارج شوند، متوجه شد که عمویش جانش را از دست داده است.
زن جوان اما برای اینکه بتواند وام را بگیرد، تصمیم گرفت که عمویش را به بانک ببرد و با صحنه سازی کارمند بانک را فریب دهد.
اریکا با خونسردی جسد عمویش را داخل ویلچر گذاشت و در حالیکه وانمود می‌کرد او زنده است به بانک و نزد باجه مورد نظر رفت و ازکارمند بانک خواست تا فرم درخواست وام را به او بدهد. او با دستش سر عمویش را بالا نگه داشت و به او گفت که باید سندی را امضا کند.
این اقدام از چشم کارمند بانک دور نماند و به زن جوان مشکوک شد و گفت: «به نظر می‌رسد حال این آقا خوب نیست و فکر نمی‌کنم این کار قانونی باشد.». کارمند بانک در ادامه به عموی اریکا گفت که اگر حالتان خوب نیست، باید به بیمارستان بروید اما هیچ واکنشی دریافت نکرد.
اریکا بدون توجه به کارمند بانک خودکار را در بین انگشتان عمویش قرار داد و از او خواست تا سندهای بانکی را امضا کند.
کارمند بانک اما ماجرا را به مسئولان بانک اطلاع داد و آنها نیز پلیس را خبر کردند. با حضور پلیس در بانک معلوم شد که پیرمرد قبل از نشستن در ویلچر از دنیا رفته بود. در بررسی از دوربین‌های نظارتی هم مشخص شد که اریکا مرد را طوری روی ویلچر نشانده که مشخص نشود، از دنیا رفته است و در برخورد با او طوری رفتار می‌کرد که او زنده است و جواب می‌دهد.
نتایج آزمایشات پس از مرگ برای تعیین علت اصلی مرگ عموی ۶۵ساله هنوز اعلام نشده است.
فابیو لوئیز، رئیس پلیس ریودوژانیرو گفت: تحقیقات برای شناسایی سایر اعضای خانواده و بررسی اینکه مرد ۶۵ساله تا چه زمانی زنده بود ادامه دارد.
اریکا که مدعی است عمویش بر اثر مرگ طبیعی از دنیا رفته، در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 845287 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها بانک حوادث جهان مجله مرگ

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۵ میلیارد برای ساخت پنل خورشیدی در تنگستان
  • اخراج کارمندان گوگل همچنان ادامه دارد
  • گرفتن وام با جسد ضامن + عکس
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • «مجلس ایرانشهر» در تنگستان برگزار می‌شود
  • فرآیند اصولی دفع پسماند در شهرستان تنگستان مورد توجه قرار گیرد