Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@22:13:58 GMT

بازگشت خانم بازیگر به مجموعه فیلم‌های «جیمز باند»

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۵۹۸۸۸

بازگشت خانم بازیگر به مجموعه فیلم‌های «جیمز باند»

خبرگزاری مهر: لیا سدو بازیگر شناخته شده فرانسوی که نقش مدلین سوان روانشناس را در فیلم «اسپکتر» از مجموعه فیلم‌های جیمز باند بازی کرده بود بار دیگر این نقش را در فیلم جدید جیمز باند بازی می‌کند.

به گزارش ورایتی، لیا سدو بازیگر فرانسوی که نقش مدلین سوان روانشناس را در فیلم «اسپکتر» از مجموعه فیلم‌های جیمز باند بازی کرده بود بار دیگر این نقش را در فیلم جدید جیمز باند بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایون پروداکشنز کمپانی تولیدکننده فیلم‌های جیمز باند، در کنار سدو ۲ بازیگر زن دیگر را نیز برای این فیلم می‌خواهد؛ یکی بازیگری که نقش کارگزار MI ۶ را بازی کند و بازیگر دیگری که نقش زن مرموز فیلم را ایفا کند.

منابع آگاه همچنین تایید کرده اند که رالف فاینس، بن ویشاو و نائومی هریس سه بازیگر دیگر فیلم‌های قبلی جیمز باند نیز در فیلم جدید این مجموعه حضور خواهند داشت. لینوس ساندگرن فیلمبردار برنده جایزه اسکار فیلم «لالالند» نیز فیلمبرداری این فیلم را انجام خواهد داد.

گفته می‌شود کری فوکوناگا کارگردان و فیلمنامه نویس این فیلم، فیلمنامه «باند ۲۵» را به پایان رسانده است. دنیل کریگ بازیگر اصلی «باند ۲۵» نیز هم اکنون مشغول بازی در فیلم «چاقو‌ها بیرون» به کارگردانی ریان جانسون است.

بنا به گفته منابع نزدیک به فیلم، رمی ملک بازیگری که به تازگی نقش فردی مرکوری را در فیلم «بوهمین راپسودی» برعهده داشته است، برای ایفای نقش شخصیت شرور این فیلم در نظر گرفته شده است. با این حال برنامه کاری ملک به گونه‌ای است که از ماه مارس تا ماه جولای سر فیلمبرداری فصل پایانی مجموعه «آقای ربات» حضور خواهد داشت و بعید به نظر می‌رسد حتی در صورت دریافت پیشنهاد از ایون پروداکشنز، او قادر به بازی در این فیلم باشد.

کمپانی MGM قسمت بیست و پنجم «جیمز باند» را در مشارکت با آناپورنا پیکچرز ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ اکران خواهد کرد. پخش جهانی فیلم را نیز یونیورسال برعهده خواهد داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: جیمز باند بازیگر مشهور فرانسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۵۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد

به گزارش همشهری آنلاین، ابوالفضل همراه اظهار داشت: از فرهنگسرای نیاوران بیرون آمدم که امسال بیشتر به کار هنری‌ام برسم و از تمامی ظرفیتی که داریم، دوستان و هنرمندان خوب و کسانی که سالیان سال است در کنارشان کار و شاگردی کردم کمک بگیرم تا امسال بتوانیم یک سری کارها را انجام دهیم. اولین پروژه‌ای که در دست داریم یک مجموعه تلویزیونی طنز است و پیگیری می‌کنیم که به نتیجه برسیم.

وی که پیشتر پیشینه کارگردانی فیلم کوتاه را در کارنامه کاری‌اش دارد، خاطرنشان کرد: این نخستین کارگردانی من در ساخت مجموعه بلند تلویزیونی خواهد بود. تشکیل اتاق فکر و کارهای مقدماتی و رایزنی‌های آن در دست انجام است و متعاقبا اسامی عوامل اعلام می‌شود. این مجموعه کاری متفاوت در حوزه کمدی است و بی‌شک مخاطبان بسیاری خواهد داشت. موضوعات روز جامعه محوریت کار در ساخت این مجموعه تلویزیونی است.

بازیگر اخراجی‌ها گفت: در ساخت این مجموعه از بازیگران پیشکسوت و قدیمی با تجربه همراه با ترکیبی از بازیگران نسل جدید و بازیگران تئاتر استفاده می‌کنم.

وی اظهار داشت: در جشنواره‌های مختلف تئاتر، هنرمندان بسیار خوب و مستعدی را در تمامی شهرستان‌ها دیدم و یکی از دلایلم تربیت نیروی انسانی و هنرمندان خوب و متعهد است و به گمانم می‌شود از این ظرفیت برای حضور استعدادهای بازیگری در شهرستان‌ها استفاده کرد.

همراه گفت: این مجموعه تلویزیونی در تهران فیلمبرداری می‌شود اما در کستینگ آن حتما از هنرمندان شهرستانی دعوت خواهم کرد. این روزها مشغول نوشتن هستم و تلاش می‌کنم بیشتر فیلم ببینم.

کد خبر 849313 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...