Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز 17 آذر، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در دوازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان‌جنوبی، کتاب «سیمای شیدایی» که شرح خاطرات و دلنوشته شهید محمد شهاب است، رونمایی خواهد شد.
وی ادامه داد: به عنوان یکی از برنامه‌های جنبی کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی، غرفه‌ای با نام ایثار و شهادت در این نمایشگاه دایر خواهد بود و در این غرفه نشست‌هایی با نویسندگان کتاب‌های کنگره خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به حضور غرفه کودک در این نمایشگاه و برگزاری نشست‌های تخصصی و شعرخوانی، افزود: غرفه جنبی نمایشگاه شامل؛ سه شب فرهنگی شهرستان طبس در ۱۹ آذر، شهرستان فردوس در ۲۰ آذر و شب فرهنگی قاین در 22 آذر خواهد بود.
نبی‌زاده با بیان اینکه در این شب‌ها برنامه‌های فرهنگی با معرفی و ویژگی فرهنگی شهرستان‌ها اجرا خواهد شد، تصریح کرد: ١١٦ غرفه در این نمایشگاه دایر خواهد بود.
وی گفت: در این نمایشگاه کتبی با موضوعات مختلف از قبیل پزشکی، حقوقی، دانشگاهی، کشاورزی، عمومی و مذهبی، کمک آموزشی و کودک و نوجوان و هنر و غیره عرضه خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: فروش کتاب در این نمایشگاه با ۳۰ درصد تخفیف صورت می‌گیرد که ۲۰ درصد با خرید بن کتاب و ۱۰ درصد هم تخفیف ناشرین خواهد بود.‌
نبی زاده یادآور شد: این نمایشگاه در سالن نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در خیابان غفاری بیرجند از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۱:۳۰ آماده بازدید علاقه مندان است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نمایشگاه گل و گیاه ۵ استان کشور در بیرجند خراسان جنوبی، گشایش یافت.

در این نمایشگاه، شرکت کنندگان از استان‌های خراسان جنوبی، شمالی؛ رضوی، مازندران و اراک، گل، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

نمایشگاهی از رنگ ها و عطرهای بی نظیر گل های طبیعی که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و توان استانهای کشور در تولیدات گل طبیعی را به نمایش می گذارد.

                                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟