Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش خادمین افتخاری حرم مطهر امام خمینی(س) با حضور یادگار گرامی حضرت امام، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، در حرم مطهر معمار انقلاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جماران، حجت الاسلام و المسلمین ناصر نقویان در همایش خادمین افتخاری حرم امام خمینی(س) گفت: یک سری از آیات قرآن کریم تمام مسئولیت ها را متوجه خود انسان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند می گوید تا خودتان نخواهید من هیچ کاری نمی کنم. علت مشکلات ما این است که گروه های مختلف علیه همدیگر کار می کنند و نتیجه این می شود که ما سر جای اول هستیم. ما گاهی مست میز و قدرت می شویم و دور خودمان چرخ می زنیم.

وی افزود: از سوی دیگر قرآن کریم آیاتی دارد که خداوند می فرماید همه شما هیچ کاره هستید و همه کار خودم است. جمله معروف امام در فتح خرمشهر که این همه شهید و جانباز داشتیم این بود که «خرمشهر را خدا آزاد کرد». یعنی اگر انسان اگر در زندگی شخصی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، توجه خود را به سمت خدا متمرکز و برای خدا کار کند، منبع نور و خیر و برکت می شود. ولی اگر به خداوند پشت کند منبع زشتی ها و بدی ها می شود.

نقویان با اشاره به پشتوانه مردمی نهضت امام خمینی(س)، اظهار داشت: اما ایشان تأکید داشت چیزی که خدا فرموده و وظیفه داریم را انجام می دهیم. حتی جایی ممکن است مردم همراهی نکنند. اگر این مسیر را درست شناختیم و از این روح مطهر کمک و همت طلبیدیم، همه نور و خوبی و برکات بر ما نازل و از ما صادر نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی ناصر نقویان حرم امام خمینی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز رم ـ تهران به فرودگاه امام خمینی بازگشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد که صبح امروز دچار تاخیر یا تعلیق شده بود، مجددا به حالت سابق بازگشت.

به دنبال فعال شدن پدافند هوایی کشور، صبح امروز برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد به حالت تعلیق درآمده بود.

بر اساس اطلاعات حاصله، پروازهای فرودگاه امام راه اندازی شده و پروازهای خروجی از این فرودگاه از سر گرفته شد به طوری که پرواز تهران – تفلیس ساعت ۱۰:۳۰ انجام خواهد شد و هم‌اکنون کانتر پرواز آن باز شده و صدور کارت پرواز برای مسافران از سر گرفته شده است.

پرواز رم-تهران هما هم که به خاطر بسته بودن فرودگاه امام، مهرآباد و فرودگاه جایگزین یعنی فرودگاه اصفهان در حال بازگشت به فرودگاه آنکارا بود دوباره به فرودگاه امام بازگشت و دقایقی دیگر در باند فرودگاه خواهد نشست.

پروازهای فرودگاه مهرآباد هم به حالت سابق بازگشته اما با توجه به تاخیر چندساعته در برخی پروازها، از مسافران خواسته شده قبل از عزیمت به فرودگاه، ساعت پروازها را بررسی کنند.

دیگر خبرها

  • حال و هوای مصلای امام خمینی دامغان پیش از دیدار مردمی رییس جمهور
  • گزارش سفر رئیسی به سمنان / دیدار با مردم دامغان در مصلای امام خمینی (ره)
  • گزارش سفر رئیسی به دامغان / دیدار با مردم در مصلای امام خمینی (ره)
  • پرواز رم ـ تهران به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم
  • امام خمینی چطور جلوی انحلال ارتش را گرفت؟