Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@12:32:06 GMT

پیام استاندار هرمزگان به‌مناسبت روز دانشجو

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۰۱۴۶

پیام استاندار هرمزگان به‌مناسبت روز دانشجو

به گزارش ایکنا از هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در این پیام آورده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
شانزدهم آذر از روز‌های ماندگار در تاریخ ایران است. روزی که در آن دانشجویان عزیز در سال ۱۳۳۲ در راه مقابله با استکبار و دفاع از استقلال این سرزمین جان خود را فدا نمودند.
دانشجویان به عنوان قشر آگاه و بیدار جامعه همواره منادی آزادی و استقلال کشورمان بوده‌اند که اوج آن در دوران انقلاب اسلامی به منصه ظهور رسید و دانشجویان از ارکان تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دور تازه‌ای از فعالیت‌های دانشجویان شکل گرفت و در چهار دهه اخیر شاهد پیشگامی و نقش‌آفرینی بسیار گسترده قشر دانشجو در راه آبادانی، توسعه و پیشرفت این سرزمین بوده‌ایم.
ایران اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته رشد قابل توجه کمی و کیفی در عرصه علمی و دانشگاهی را تجربه نموده است و امروز کشورمان از کشور‌های برتر دنیا در زمینه تولید علم محسوب می‌شود که بخش عمده‌ای از این موفقیت‌ها مرهون تلاش علمی دانشجویان نخبه و توانمند ایران است.
دوران دانشجویی، دوره‌ای بسیار مهم در زندگی افراد است که فرد دانشجو را جهت فعالیت موثر و قبول مسئولیت‌های مهم در جامعه آماده می‌نماید و بنابراین باید نسبت به دغدغه‌های دانشجویان توجه بسیاری داشته باشیم و تحقق مطالبات آنان را در اولویت قرار دهیم.
بدون شک هرچه قدر بتوانیم شرایط مناسبی را جهت تحصیل و فعالیت دانشجویان فراهم کنیم، به ساختن آینده‌ای درخشان برای جامعه خود کمک کرده‌ایم و این امر بیانگر جایگاه بسیار با اهمیت قشر دانشجو در جهت رشد و تعالی جامعه است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو را به تمامی دانشجویان ایران اسلامی به‌ویژه دانشجویان استان هرمزگان تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم دانشجویان عزیز کشورمان در عرصه‌های مختلف موفق و موید باشند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا بندر عباس دانشجو همتی استاندار هرمزگان استانداری تبریک روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود کاپیتان اسطوره ای چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس را مشاهده می کنید.

دانلود (10.1MB)

دیگر خبرها

  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران