Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور باشگاه پرسپولیس گفت: هتل عباسی به دلیل برگزاری اجلاس ظرفیت کافی نداشت و به همین دلیل هتل اطلس را برای اقامت در نظر گرفته و رزرو کردیم. ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز یکشنبه در دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور باید در دیدار حساس در اصفهان به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان برود تا به نوعی صدرنشین نیم فصل نخست در این دیدار مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که یک روز مانده به بازی حساس 2 تیم سپاهان و پرسپولیس، ظاهرا تیم پرسپولیس که قرار بود بر اساس روال همیشه در هتل عباسی اصفهان اقامت داشته باشد با مشکلاتی مواجه شده و این اقامت از این هتل به هتل اطلس شاهین‌شهر انتقال یافته است.

اصفهان| ذوب‌آهن و پرسپولیس؛ جدال پرافتخارها برای سپاهاناصفهان| بازیکن سابق سپاهان و ذوب‌آهن: برنده سپاهان - پرسپولیس بوی قهرمانی می‌دهداصفهان| سپاهان و پرش به صدر با سلاح هوش و تجربه

در ساعت گذشته شایعات بسیاری درباره اقامت سرخپوشان پایتخت در شاهین‌شهر مبنی بر اینکه پرسپولیس برای راحتی بیشتر و شاید برای دوری از حاشیه هواداران به شاهین‌شهر رفته در فضای مجازی مطرح شده اما حسین خیبری مشاور باشگاه پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با تسنیم درباره این شایعات اظهار داشت: برای اقامت درخواست برای هتل عباسی داده بودیم اما هتل عباسی به دلیل مهمانان یک اجلاس ظرفیت لازم را نداشت و ما در هتل اطلس شاهین‌شهر اقامت گرفتیم و هیچ مشکلی در ارتباط با این موضوع وجود ندارد.

به گزارش تسنیم 2 تیم سپاهان و پرسپولیس در دیداری حساس روز یکشنبه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.‌

انتهای پیام/ ز

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین شکست طلایی پوشان در هفته پنجم

در هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاه‌های ایران و در ورزشگاه غدیر تهران تیم فوتبال سپاهان ب با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل مقابل پارسیان تهران شکست خوردند. 


در این بازی شاگردان سعید جهانگیری ابتدا از حریف خود پیش افتادند، اما بعد از مصدومیت مدافع سپاهان ب و اخراج یکی دیگر از بازیکنان و ده نفره شدن تیم این تیم حریف بود که نتیجه را به نفع خود پایان داد.

 
با این نتیجه شاگردان سعید جهانگیری با ده امتیاز از پنج بازی و تفاضل گل مثبت هفت کماکان در صدر جدول رده بندی گروه یک قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اولین شکست طلایی پوشان در هفته پنجم
  • مربی گل‌گهر محبوب‌تر از سپاهانی‌ها در نقش‌جهان
  • غایب بزرگ گل‌گهر در مصاف با سپاهان
  • پرسپولیس حریف آلومینیوم شد، سپاهان به آبی پوشان رسید
  • پرسپولیس به گربه سیاه خورد سپاهان به آبی‌پوشان
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه شد/ حریف آسان برای سپاهان و چند جدال جذاب
  • آغاز روزهای سیاه مورایس با این رقیب!
  • خداداد عزیزی: کیفیت دربی ربطی به سبک بازی استقلال نداشت
  • عزیزی: دربی‌های ایران از هر ۵ بازی یکی خوب از آب در می‌آید/ کیفیت دربی ربطی به سبک بازی تیمِ نکونام نداشت
  • پیشکسوت سپاهان مهمان تمرین طلایی پوشان + عکس