Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه پیام نور واحد مهاباد روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این کارگاه آموزشی توسط گروه کامپیوتر این دانشگاه و با حضور 30 نفر از دانشجویان و علاقه مندان به حوزه هنر برگزار شد.
معروف خلیلی ادامه داد: در این کارگاه تعاریف انیمیشن و تکنیک ساخت و مراحل تولید آن از نظر فنی و محتوایی در 2 قالب صوت و تصویر به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: دانشجویان و دانش آموختگان گرافیک، فیلم سازی، تولید کنندگان محتوا و دانشجویانی که به رشته گرافیک و انیمیشن علاقه مند بودند، در این کارگاه شرکت کردند.
رییس دانشگاه پیام نور مهاباد با بیان اینکه این کارگاه به صورت رایگان برگزار شد، اظهار داشت: این کارگاه با هدف یافتن راهکارهای مختلف کسب درآمد از طریق متحرک سازی و انیمیشن و آشنایی با مراحل ساخت آن برگزار شد.
وی همچنین از برگزاری یک دوره کار آفرینی با سرمایه زیر 10 میلیون تومان در ماهه آینده خبر داد و گفت: این دوره نیز به صورت رایگان و برای عموم علاقه مندان برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در اصطلاح هنر حرکت بخشیدن به اشیای بی جان را انیمیشن (Animation) می‌‌گویند؛ واژه انیمیشن مشتق شده از واژه لاتین «انیما» anima به معنی «نفس زندگی» است.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه سما، دانشگاه علمی و کاربردی و دانشگاه غیرانتفاعی است.
9903/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف انیمیشن دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه پیام نور درآمد سرمایه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری تماشایی از کارگاه ساخت سیم شارژ!

به گزارش همشهری آنلاین، تولید سیم شارژ با ابتدایی‌ترین وسایل موجود، می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد؛ البته به شرط آنکه سیم‌ها استاندارد باشند و آسیبی به دستگاه‌های شما نزنند!

در ویدئوی زیر ، نحوه ساخت سیم شارژ را در یک کارگاه مشاهده بفرمایید.

بیشتر بخوانید:

رونمایی اینتل از بزرگ‌ترین کامپیوتر هوش مصنوعی جهان | کامپیوتری با نزدیک‌ترین عملکرد مشابه مغز انسان کد خبر 846126 برچسب‌ها کامپیوتر - تبلت‌ موبایل تولید کنندگان

دیگر خبرها

  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • سکانس‌هایی از فیلم لوپتو
  • تصاویری تماشایی از کارگاه ساخت سیم شارژ!
  • اختتامیه هشتمین دوره جایزه محیط زیست همزمان با روز زمین پاک برگزار شد
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود