Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیرو انتظامی استان فارس امروز، 17 آذرماه در مراسم یادواره شهدای روستای سیف‌آباد کازرون گفت: شهدا چگونه ایستادن و استقامت کردن در برابر زورگویان را به همه آموختند.
وی در این مراسم که با حضور خانواده شهدا،فرماندار شهرستان کازرون و جمعی از مردم خدای جوی شهرستان کازرون و بخش مرکزی برگزار شد، گفت: رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان درس عبرتی برای امروز همه ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گودرزی ضمن بیان خاطراتی از جبهه حق علیه باطل افزود: شهدا بیشترین سهم را در جامعه دارند و امروز آنان نظاره‌گر ما و کار ما هستند و باید اعتقاد قلبی داشته باشیم با توجه به آیات و روایات که شهدا حضور دارند.
وی با تأكید بر اینكه منفعل خدمت كردن در كشور ما جایگاهی ندارد، گفت: امروز باید با الگوگیری از شهدا، با روحیه جهادی عمل كنیم تا بتوانیم مشكلات را برطرف كنیم.
فرمانده نیروی انتظامی فارس تأكید كرد كه مدال افتخار نیروهای مسلح این است که گوش به زنگ سلاله پیامبر اکرم(ص) مقام معظم رهبری هستند و این راه همان راه شهدا در طول عمر با برکت انقلاب است.
وی با بیان اینكه افتخار و سربلندی نظام به یمن خون مبارک شهداست، گفت: شهدا به آموختند هر زمان در مقابل دشمنان عقب نشینی نکردیم موفق و پیروز بوده‌ایم.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان فار، فرماندار شهرستان کازرون و برخی از فرماندهان و مسئولان شهرستان کازرون از 13 خانواده شهید روستای سیف آباد کازرون تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي مقاومت شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ویژه حمل‌ونقلی برای مراسم شب‌های قدر در اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه پارکینگ‌های اطراف مراسم احیای لیالی قدر از ساعت ۲۲:۰۰ تا سحر به‌صورت رایگان در اختیار شهروندان است، گفت: امکانات ویژه حمل‌ونقل عمومی برای شب‌های قدر در گلستان شهدا پس از  پایان مراسم احیا و سرویس‌های بازگشت از گلستان شهدا به میادین اصلی شهر در نظر گرفته شده است.

حسین حق‌شناس  با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر افزود: امکانات ویژه حمل‌ونقل عمومی برای مراسم شب‌های قدر در گلستان شهدا برای پایان مراسم احیا و سرویس‌های بازگشت از گلستان شهدا به میادین اصلی شهر است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه پارکینگ‌های اطراف مراسم احیای لیالی قدر از ساعت ۲۲:۰۰ تا سحر به‌صورت رایگان در اختیار شهروندان است، تاکید کرد: پارکینگ‌های حکیم و کرمانی برای مراسم میدان امام خمینی (ره)، پارکینگ زیر گذر میدان امام علی (ع) برای مراسم مسجد جامع، پارکینگ طبقاتی سجاد (حاج آقا رحیم ارباب) برای مراسم گلستان شهدا و پارکینگ زیرسطحی باغ گلدسته در خیابان پاسداران باز و آماده خدمت‌رسانی است.

حق‌شناس گفت: از شهروندان درخواست می‌شود از پارک خودرو در محل‌های غیرمجاز که موجب گره ترافیکی می‌شود، خودداری کنند و با زمان‌بندی مناسب و پیاده‌روی از محل پارک، خود را به مراسم برسانند.

اوادامه داد: شرکت واحد اتوبوسرانی نیز بر اساس تقاضای برگزارکنندگان مراسم شب‌های قدر، آماده خدمت‌رسانی به مسافران و شهروندان است.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تمهیدات ویژه حمل‌ونقلی برای مراسم شب‌های قدر در اصفهان
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون
  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • جنگ شادی به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در مجموعه جهانی بیشاپور
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای فارس