Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:57:16 GMT

مسئول واحد صنفی در جهرم با ماموران نظارتی درگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۰۴۴۹

مسئول واحد صنفی در جهرم با ماموران نظارتی درگیر شد

شیراز-ایرنا- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم گفت:یک واحد صنفی به علت تخلفات صنفی و عدم همکاری با بازرسان امور اصناف و درگیری مسئول آن با ماموران قانون در جهرم بسته شد.

محمد دانش ‌نیا، شنبه 17آذر در گفت ‌وگو با ایرنا افزود: با توجه به یکی از وظایف ذاتی اداره صنعت، معدن و تجارت نظارت و بازرسی اصناف است،ماموران این اداره 15 آذر به همراه ماموران سایر ادارات نظارتی شهرستان به یکی از واحدهای صنفی جهرم مراجعه و فاکتورها را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: مسئول واحد صنفی یادشده همکاری لازم و کافی را با بازرسان نداشت و شروع به فحاشی و توهین کرد و با مامورین دولتی درگیر شد، از این رو با نظر قاطع مرجع قضایی، این واحد صنفی بسته شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم اطهار کرد: مردم تخلفات واحد صنفی را به سامانه 124 و یا به واحد بازرسی اتاق اصناف به شماره 54449600 انعکاس دهند.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.
9910/ 1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد واحد صنفي گرانفروشي شهرستان جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر نصیری پیش از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت های واحدهای صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحدهای صنفی متخلف برخورد کرده است.

کد خبر 6085587

دیگر خبرها

  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد