Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@06:35:15 GMT

دانش آموز تنبیه شده همدانی دلجویی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۶۰۴۵۰

دانش آموز تنبیه شده همدانی دلجویی شد

همدان- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با حضور در منزل امیررضا ، دانش آموز همدانی که در اثر خطای معلم مورد تنبیه قرار گرفته بود، از وی دلجویی کرد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی آموزش و پرورش همدان محمد پورداود در دیدار با خانواده این دانش آموز گفت: معلم و دانش آموز دو عنصر مهم و کلیدی در تعلیم و تربیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کرامت معلم و اهتمام به جایگاه دانش آموز از سیاست های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.
پورداود با ابراز تاسف از اتفاق دبیرستان شهید مقصودی و تنبیه دانش آموز عنوان کرد: در موارد نادری ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد که البته موضوع توسط آموزش و پرورش به جد پیگیری و اعمال قانون می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با انتقاد از اقدام شتاب زده صدا و سیما در انعکاس خبر این اتقاق اظهار داشت: از صدا و سیما انتظار داریم در گزارش های خود تلاش های معلمان زحمتکش را با این گونه اخبار سلبی که قابل مقایسه با انبوهی از خبرهای خوب در آموزش و پرورش نیست، زیر سوال نبرد.
پدر امیررضا نیز با قدردانی از مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: احترام معلمان برای ما یک اصل است و اتفاق اخیر باعث نمی شود که ما تلاش های ارزشمند معلمان را نادیده بگیریم.
گفتنی است، صدا و سیمای مرکز همدان با تهیه گزارشی به موضوع تنبیه دانش آموز همدانی توسط معلم و همکلاسی هایش پرداخت که این گزارش روز پنجشنبه 15 آذر از بخش اخبار شبکه 2 سیما پخش شد.
در پی این اتفاق مدیر و معاون آموزشی دبیرستان شهید مقصودی برکنار و معلم علوم این مدرسه تعلیق شد.
دبیرستان شهید مقصودی همدان در محله خضر (یکی از مناطق محروم) شهر همدان زیر مجموعه آموزش و پرورش ناحیه 2 واقع شده است و نزدیک به 290 دانش آموز دارد.
در سال تحصیلی جاری نزدیک به 287 هزار دانش آموز در مدارس استان همدان تحصیل می کنند.
9904/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تنبيه دانش اموز دلجويي آموزش و پرورش همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حسینی در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: با بهره برداری از فضا‌های آموزشی در حال ساخت، سرانه فضا‌های آموزشی در استان از ۴ متر مربع به بیش از ۵ متر مربع به ازای هر دانش آموز افزایش می‌یابد.
سرپرست آموزش و پرورش استان هم گفت: سرانه فضا‌های ورزشی در استان طی ۲ سال اخیر از ۲۰ به ۷۰ سانتی متر برای هر دانش آموز رسیده است که این شاخص در کشور یک متر برای هر دانش آموز است.
جمالی افزود: تا شهریور امسال ظرفیت فضا‌های ورزشی دانش آموزی استان به بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع می‌رسد.
هماهنگی برای برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم و تامین فضای مورد نیاز برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های متوسطه دوم، دستورکار نخستین نشست شورای اموزش و پرورش استان بود.
این امتحانات همزمان با سراسرکشور در ۱۵۰ حوزه امتحانی مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.
رئیس دایره امتحانات آموزش و پرورش استان گفت: برای برگزاری این آزمون با کمبود بیش از ۷ هزار صندلی و مکان مناسب مواجه هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد هم در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه معلمان در تربیت نیروی انسانی کارامد برتلاش همگانی برای بزرگداشت باشکوه هفته گرامیداشت مقام معلم تاکید کرد.
احمد زاده افزود: تکریم معلم را نباید منحصر به یک سازمان دانست بلکه همه باید دینشان را به معلم ادا کنند.

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟