Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران از اضافه شدن ۱۳ هزار خانوار جدید به این نهاد خبر داد و گفت: همه خانوارها سبد حمایتی دریافت می‌کنند.

علی کریمی اصل در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در ماه‌های اخیر با توجه به وضعیت بد اقتصادی، محدودیت‌های ورود خانوارهای جدید به چرخه حمایتی این نهاد حذف شده است، افزود: ۱۳ هزار خانوار جدید (طبق تبصره ۱۴) به خانوارهای تحت حمایت در استان تهران اضافه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به تعداد خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان تهران اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۶۷ هزار و ۳۳۶ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر از خدمات کمیته امداد استان تهران بهره مند هستند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران همچنین با اشاره به طرح حمایت غذایی که به مددجویان تحت حمایت این نهاد نیز تعلق می‌گیرد، نیز گفت: همه خانوارهای تحت حمایت از این بسته حمایتی بهره مند می‌شوند.

کریمی اصل با بیان اینکه این بسته حمایتی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود، تاکید کرد: مددجویان می‌توانند از طریق برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند رفاه، شهروند، اتکاء و فرهنگیان و با استفاده از کارت بانکی صندوق امداد ولایت مایحتاج ضروری خود را تهیه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: این بسته حمایتی با توجه به بعد خانوار در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد که به ترتیب برای خانوارهای تک نفره ۱۰۰، دونفره ۱۵۰، سه نفره ۲۰۰، چهار نفره ۲۵۰، پنج نفربه بالا ۳۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان آن‌ها واریز می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسته حمایتی دولت کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی